Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący bez uprzedzenia zwracają towar na adres firmy. W warunkach zwrotu podany jest inny adres.
Co z tym zrobić? Na przykład nie zwracaj wszystkich pieniędzy
@amberandpearls Sprzedajesz ze Smartem? Jeżeli tak to moze być problem. Bo zwrot bezpłatny w Smarcie jest na adres nadania. Jeżeli to normalny zakup - to sprzedajacy a) powinien odstapic od umowy ( email, pismo), b) powinien respektowac warunki zwrotów. Teoretycznie możesz mu potrącić koszt wysyłki z biura do miejsca zwrotu. Niestety licz się z negami.
Jak usunąć się z programu Smart?
Za przesyłki Allegro Smart ! odpowiada allegro. W pierwszej kolejności napisz do nich o problemie na kontakt. Teraz siedzą i piją pewnie kawkę, nie świadomi jaki problem stworzyli.
Kupujący nie mają obowiązku uprzedzać o zwrotach - wystarczy odesłanie towaru razem z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Jeśli paczki są odsyłane na niewłaściwy adres ale je odbierasz, nie możesz niczego potrącać, oddajesz za towar + koszt wysyłki.
a jeśli oświadczenia brak? to sprzedający nie zwraca do momentu jego otrzymania czy jak? 😮
@konto zamknięte nie musi być oświadczenia w paczce może wcześniej wysłać mailem lub pocztą w ciągu 14 dni od odebrania towaru co by trwał bieg a potem dosłać w ciągu 14 dni towar od momentu złożenia odstąpienia od umowy 🙂
ale nieee 😮 jeśli wyśle sam towar, bez niczego więcej, ani wcześniej ani później 😮
@amberandpearls Odebrałeś paczkę to w czym problem, nie odebrałeś klient nada ponownie na poprawny adres 🙂
Nie możesz se odliczać za coś tam 🙂
Moje biuro w Warszawie. Magazyn produktów w Suwałkach. W polityce zwrotów wskazany jest adres Suwalk. Ale ludzie wysyłają zwroty do Warszawy - oto pytanie! Muszę zapłacić koszt dostawy do klienta, a następnie klient ten wysyła do Warszawy (i to też płacę!). A potem muszę dostarczyć towar z powrotem do Suwałk i zapłacić za dostawę.
I, o ile mogę sądzić, nie jestem członkiem programu Smart!
Uważam, że jest to dyskryminacja sprzedawców i brak odpowiedzialności kupujących!
Chcesz dokonać zwrotu pieniędzy - masz rację! Ale proszę przeczytać Politykę zwrotów
@amberandpearls, nie odbierajcie zwrotów w Wawie w takim razie,
miejsce zwrotów powinno być podane w zakładce ZWROTY i tyle 🙂
wyłącz smarta jeśli się da, a on powoduje ten problem, albo napisz do supportu 🙂
@kostas11 Kiedy kurier przynosi przesyłki do firmy to nie ma na nich napisane które z nich to zwroty. A nawet gdyby było napisane to kurier teraz nie wymaga podpisu, może rzucić na wycieraczkę sekretarce.
Skoro mają podane warunki zwrotów to wina jest po stronie Klienta że nie dopełnił warunków.