anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru na inny adres

MAMY ROZWIĄZANIE!
amberandpearls
#8 Zapaleniec#

Witam
Kupujący bez uprzedzenia zwracają towar na adres firmy. W warunkach zwrotu podany jest inny adres.
Co z tym zrobić? Na przykład nie zwracaj wszystkich pieniędzy

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
pinsplash
#21 Demiurg#

@amberandpearls Sprzedajesz ze Smartem? Jeżeli tak to moze być problem. Bo zwrot bezpłatny w Smarcie jest na adres nadania. Jeżeli to normalny zakup - to sprzedajacy a) powinien odstapic od umowy ( email, pismo), b) powinien respektowac warunki zwrotów. Teoretycznie możesz mu potrącić koszt wysyłki z biura do miejsca zwrotu. Niestety licz się z negami.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
amberandpearls
#8 Zapaleniec#

Jak usunąć się z programu Smart?

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

Za przesyłki Allegro Smart !  odpowiada allegro. W pierwszej kolejności napisz do nich o problemie na kontakt. Teraz siedzą i piją pewnie kawkę, nie świadomi jaki problem stworzyli.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący nie mają obowiązku uprzedzać o zwrotach - wystarczy odesłanie towaru razem z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Jeśli paczki są odsyłane na niewłaściwy adres ale je odbierasz, nie możesz niczego potrącać, oddajesz za towar + koszt wysyłki.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

a jeśli oświadczenia brak? to sprzedający nie zwraca do momentu jego otrzymania czy jak? 😮

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@konto zamknięte nie musi być oświadczenia w paczce może wcześniej wysłać mailem lub pocztą w ciągu 14 dni od odebrania towaru co by trwał bieg a potem dosłać w ciągu 14 dni towar od momentu złożenia odstąpienia od umowy 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

ale nieee 😮 jeśli wyśle sam towar, bez niczego więcej, ani wcześniej ani później 😮

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@amberandpearls Odebrałeś paczkę to w czym problem, nie odebrałeś klient nada ponownie na poprawny adres 🙂

Nie możesz se odliczać za coś tam 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
amberandpearls
#8 Zapaleniec#

Moje biuro w Warszawie. Magazyn produktów w Suwałkach. W polityce zwrotów wskazany jest adres Suwalk. Ale ludzie wysyłają zwroty do Warszawy - oto pytanie! Muszę zapłacić koszt dostawy do klienta, a następnie klient ten wysyła do Warszawy (i to też płacę!). A potem muszę dostarczyć towar z powrotem do Suwałk i zapłacić za dostawę.
I, o ile mogę sądzić, nie jestem członkiem programu Smart!

Uważam, że jest to dyskryminacja sprzedawców i brak odpowiedzialności kupujących!
Chcesz dokonać zwrotu pieniędzy - masz rację! Ale proszę przeczytać Politykę zwrotów

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@amberandpearls, nie odbierajcie zwrotów w Wawie w takim razie,
miejsce zwrotów powinno być podane w zakładce ZWROTY i tyle 🙂
wyłącz smarta jeśli się da, a on powoduje ten problem, albo napisz do supportu 🙂

oznacz moderatorów
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@kostas11  Kiedy kurier przynosi przesyłki do firmy to nie ma na nich napisane które z nich to zwroty. A nawet gdyby było napisane to kurier teraz nie wymaga podpisu, może rzucić na wycieraczkę sekretarce. 

 

Skoro mają podane warunki zwrotów to wina jest po stronie Klienta że nie dopełnił warunków.

oznacz moderatorów