anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru pod zły adres - czy możliwy ponowny zwrot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
kraft_lublin
#9 Pomysłodawca#

Kupujący zakupił u mnie towar i po kilku dniach zgłosił jego zwrot. Minęło kilka następnych dni do momentu gdy paczkę wysłał. Problem w tym, że w tym międzyczasie zdążyłem się przeprowadzić, dane adresowe zaktualizowałem na Allegro ale zgłoszona już kilka dni wcześniej paczka trafiła pod stary adres i nie mogłem jej odebrać a w konsekwencji wróciła ona do klienta. Wiem, mogłem poinformować klienta o zmianie adresu, ale w natłoku zdarzeń zapomniałem o tym. Czy jest jakiś sposób aby klient mógł ponownie zgłosić zwrot i wysłać mi paczkę czy w tym przypadku jeśli chcę towar z powrotem to już wszystko idzie na mój koszt i sam opłacam zwrot?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
komis-bell
#21 Demiurg#

@kraft_lublin Nie ma. Wyślij mu opłaconą etykietę nadawczą.

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

Pytanie czy nadał paczkę zwrotną zanim zmieniłeś adres na koncie allegro czy po?

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael @kraft_lublin to nie ma znaczenia , istotny jest podany adres do zwrotu jaski figurował w momencie zakupu .

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

A nie powinno mu zmienić z automatu jak podmienił adres na koncie?

oznacz moderatorów