Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił u mnie towar i po kilku dniach zgłosił jego zwrot. Minęło kilka następnych dni do momentu gdy paczkę wysłał. Problem w tym, że w tym międzyczasie zdążyłem się przeprowadzić, dane adresowe zaktualizowałem na Allegro ale zgłoszona już kilka dni wcześniej paczka trafiła pod stary adres i nie mogłem jej odebrać a w konsekwencji wróciła ona do klienta. Wiem, mogłem poinformować klienta o zmianie adresu, ale w natłoku zdarzeń zapomniałem o tym. Czy jest jakiś sposób aby klient mógł ponownie zgłosić zwrot i wysłać mi paczkę czy w tym przypadku jeśli chcę towar z powrotem to już wszystko idzie na mój koszt i sam opłacam zwrot?
@kraft_lublin Nie ma. Wyślij mu opłaconą etykietę nadawczą.
Pytanie czy nadał paczkę zwrotną zanim zmieniłeś adres na koncie allegro czy po?
@az1rael @kraft_lublin to nie ma znaczenia , istotny jest podany adres do zwrotu jaski figurował w momencie zakupu .
A nie powinno mu zmienić z automatu jak podmienił adres na koncie?