anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
Carolena-design
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, klientka zwróciła mi farbę wcześniej przeze mnie jej sprzedaną. Dzisiaj kurier dostarczył mi farbę i okazało się, że klientka źle ją zabezpieczyła i farba jest rozlana - czyli do wyrzucenia. Moje pytanie brzmi: Czy mam oddać klientce pieniądze za tą farbę, następnie spisać reklamację i starać się o zwrot od InPost? Bo teoretycznie jest tak, że klient oddaje towar nieuszkodzony i wtedy zwraca mu się pieniądze. Dziękuję za odpowiedź 🙂

8 ODPOWIEDZI 8

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
lew433
#21 Demiurg#

@Carolena-design Możesz pomniejszyć o wartość "wylania", do 99%. Możesz spodziewać się negatywa, albo innych restrykcji.

Królowa .... 😄 😄
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
mwmonety
#19 Nestor#

Możesz ale klientka też może cię odpowiednio ocenić w komentarzu .

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
Carolena-design
#7 Wielbiciel#

Tylko jak to ocenić? 🙂 Farba i tak się nadaje tylko do wyrzucenia, więc wg mnie powinnam nic nie zwrócić bo jestem "do tyłu" o wartość farby.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
lew433
#21 Demiurg#

@Carolena-design Tak, może wystawić ci ocenę, więc sam musisz wiedzieć czy pomniejszysz i otrzymasz zaniżoną ocenę czy oddasz całość.

Królowa .... 😄 😄
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
Carolena-design
#7 Wielbiciel#

Chyba zrobię zdjęcie tej farby, wyślę jej to aby wiedziała w jakim stanie farba przyszła i pewnie skończy się tak, że zwrócę jej pieniądze za to choć nie powinnam. Mam nadzieję, że może za to wystawi mi jakiś mega pozytywny komentarz 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
WREDZIA-W1
#20 Guru#

@Carolena-design Obawiam się, że InPost nie uwzględni reklamacji. Fabrycznie zamknięta farba nie ma prawa się wylać. Wylała się, bo klientka źle zamknęła i tyle. Trzeba było zrobić zdjęcie, wysłać klientce i zapytać co ona na to.

Ula

Ula
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
__RPM_
#14 Krzewiciel#

@Carolena-design  Poinformuj konsumenta że za utratę wartości odpowiada konsument. Przyjmij zwrot i oddaj pieniądze symbolicznie za wiaderko/puszkę i resztę farby. 

Musiało być opakowanie otwarte i coś wzięte z opakowania wcześniej aby się samo otwarło.

 

 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: Zwrot towaru przez klienta

Idź do rozwiązania
mr_oma
Moderator
Moderator

Hej @Carolena-designwcześniej @WREDZIA-W1 i @lew433 dobrze Ci doradzili. W tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli udokumentujesz, w jakim stanie dotarł do Ciebie zwrot oraz pomniejszysz środki, które wyślesz do Kupującej o swoją stratę - w tym przypadku wylaną farbę. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
Odpowiedz
Ładowanie...