Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klientka zwróciła mi farbę wcześniej przeze mnie jej sprzedaną. Dzisiaj kurier dostarczył mi farbę i okazało się, że klientka źle ją zabezpieczyła i farba jest rozlana - czyli do wyrzucenia. Moje pytanie brzmi: Czy mam oddać klientce pieniądze za tą farbę, następnie spisać reklamację i starać się o zwrot od InPost? Bo teoretycznie jest tak, że klient oddaje towar nieuszkodzony i wtedy zwraca mu się pieniądze. Dziękuję za odpowiedź 🙂
@Carolena-design Możesz pomniejszyć o wartość "wylania", do 99%. Możesz spodziewać się negatywa, albo innych restrykcji.
Możesz ale klientka też może cię odpowiednio ocenić w komentarzu .
Tylko jak to ocenić? 🙂 Farba i tak się nadaje tylko do wyrzucenia, więc wg mnie powinnam nic nie zwrócić bo jestem "do tyłu" o wartość farby.
@Carolena-design Tak, może wystawić ci ocenę, więc sam musisz wiedzieć czy pomniejszysz i otrzymasz zaniżoną ocenę czy oddasz całość.
Chyba zrobię zdjęcie tej farby, wyślę jej to aby wiedziała w jakim stanie farba przyszła i pewnie skończy się tak, że zwrócę jej pieniądze za to choć nie powinnam. Mam nadzieję, że może za to wystawi mi jakiś mega pozytywny komentarz 🙂
@Carolena-design Obawiam się, że InPost nie uwzględni reklamacji. Fabrycznie zamknięta farba nie ma prawa się wylać. Wylała się, bo klientka źle zamknęła i tyle. Trzeba było zrobić zdjęcie, wysłać klientce i zapytać co ona na to.
@Carolena-design Poinformuj konsumenta że za utratę wartości odpowiada konsument. Przyjmij zwrot i oddaj pieniądze symbolicznie za wiaderko/puszkę i resztę farby.
Musiało być opakowanie otwarte i coś wzięte z opakowania wcześniej aby się samo otwarło.
Hej @Carolena-design, wcześniej @WREDZIA-W1 i @LEW433 dobrze Ci doradzili. W tej sytuacji najlepiej będzie, jeśli udokumentujesz, w jakim stanie dotarł do Ciebie zwrot oraz pomniejszysz środki, które wyślesz do Kupującej o swoją stratę - w tym przypadku wylaną farbę.