Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupujący zakupił ode mnie element do samochodu ( pomylił się i zamówił nie to co potrzebuje ) i chce zwrócić,zwrot przeprowadzony przez Allegro, nadał paczkę ( zwrot ma za darmo ).
Czy ja mam zwrócić całą jego wplate tj Przedmiot + ta pierwsza wysyłka czy tylko kwota za przedmiot ?
Bo to on sie pomylił.
Cena towaru + wysyłka do klienta. Nie ma znaczenia, że się pomylił, przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy nawet bez podania żadnej przyczyny, a w takiej sytuacji sprzedawca zwraca koszt towaru + koszt wysyłki, ale może zwrócić koszt najtańszej wysyłki dostępnej w aukcji, o ile kupujący wybrał wysyłkę droższą. Podanie powodu nie jest obowiązkowe, ale można powód podać.
Dziekuje za wyczerpującą odpowiedz.
Załóżmy sytuacje że dany element trzech klientów zwróci " bo tak " bo chcą sobie coś sprawdzić to po trzech zwrotach tak na prawdę sprzedajesz po kosztach albo wręcz dokładasz czy dobrze rozumuje ?
No i tu jest pies pogrzebany, koszty musisz doliczyć do cen sprzedawanych produktów i oto w ten sposób za beztroskie korzystanie z konsumenckiego prawa do zwrotów płacą wszyscy pozostali klienci. Za wszystkie "udogodnienia" wprowadzane ustawami zawsze zapłaci klient. W handlu e-commerce pracuje już 16 lat i muszę przyznać, że prawdziwe powiedzenie "taniej kupisz w Internecie" to wyświechtany przeżytek. Sam się łapię ta tym, że co raz więcej produktów kupuję taniej w sklepie stacjonarnym.
@Przemek510584310 dokładnie, jak pisze @xyz96