anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru przez kupującego przez pomyłkę

Przemek510584310
#3 Debiutant#

Witam,

 

Kupujący zakupił ode mnie element do samochodu ( pomylił się i zamówił nie to co potrzebuje ) i chce zwrócić,zwrot przeprowadzony przez Allegro, nadał paczkę ( zwrot ma za darmo ).

Czy ja mam zwrócić całą jego wplate tj Przedmiot + ta pierwsza wysyłka czy tylko kwota za przedmiot ?

Bo to on sie pomylił.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

Cena towaru + wysyłka do klienta. Nie ma znaczenia, że się pomylił, przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy nawet bez podania żadnej przyczyny, a w takiej sytuacji sprzedawca zwraca koszt towaru + koszt wysyłki, ale może zwrócić koszt najtańszej wysyłki dostępnej w aukcji, o ile kupujący wybrał wysyłkę droższą. Podanie powodu nie jest obowiązkowe, ale można powód podać.

oznacz moderatorów

Przemek510584310
#3 Debiutant#

Dziekuje za wyczerpującą odpowiedz.

Załóżmy sytuacje że dany element trzech klientów zwróci " bo tak " bo chcą sobie coś sprawdzić to po trzech zwrotach tak na prawdę sprzedajesz po kosztach albo wręcz dokładasz czy dobrze rozumuje ?

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

No i tu jest pies pogrzebany, koszty musisz doliczyć do cen sprzedawanych produktów i oto w ten sposób za beztroskie korzystanie z konsumenckiego prawa do zwrotów płacą wszyscy pozostali klienci. Za wszystkie "udogodnienia" wprowadzane ustawami zawsze zapłaci klient. W handlu e-commerce pracuje już 16 lat i muszę przyznać, że prawdziwe powiedzenie "taniej kupisz w Internecie" to wyświechtany przeżytek. Sam się łapię ta tym, że co raz więcej produktów kupuję taniej w sklepie stacjonarnym. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Przemek510584310 dokładnie, jak pisze @xyz96 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów