Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jestem początkującym sprzedawcą na allegro wystawiam towar na zasadzie dropshippingu.
Kupujący kupił przedmiot okazało się że jest nie zgodny z opisem i zrobił zwrot poprzez Allegro, oczywiście na swój koszt ale uzgodniłem wcześniej że oddam mu za przesyłkę. Adres zwrotu na Allegro mam podany bezpośrednio do hurtowni ( z której towar został dostarczony). Klient odesłał poprzez automat zwrotu z Allegro ale przesyłka do hurtowni nie dotarła. Napisałem do klienta aby przesłał list przewozowy to odpisał mi żeby mu nie zawracać głowy bo już ktoś o to pytał ( dziś pierwszy raz się do niego zwróciłem z prośbą o podanie numeru listu przewozowego) i jest teraz za granicą i wróci na święta :).
Moje pytanie to w jaki sposób mam dotrzeć do listu przewozowego aby odnaleźć ten zwrot???
Pozdrawiam o oczekuję odpowiedzi
@narz-warsztatowe Wejdź w zakładkę Sprzedaż-Obsługa zamówień-Zwroty.
Tam znajdziesz nr listu przewozowego.Klikniesz w niego i wyświetli Ci, co się z przesyłkę dzieje/działo.
Właśnie nie ma listu przewozowego.
Metoda dostawy: Wysyłka własna.
Adres zwrotu: Taki jak podałem do zwrotów.
Czyli zwrot zgłosił poprzez Allegro ale wysłał poza? To jest w jego interesie podać potwierdzenie nadania (nr listu przewozowego).Na jakiej podstawie masz stwierdzić że zwrot został dokonany?
Tak właśnie myślałem. Dziękuję za pomoc.