Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam pewien problem.. Przeglądając dotychczasowe tematy podobny problem się nie pojawił, więc postanowiłam założyć nowy. Jeśli mimo wszystko taki temat się pojawił, ogromnie przepraszam..
DO RZECZY!
9 stycznia kupiłam przedmiot, za który zapłaciłam z góry przez Przelew24. Towar dotarł do mnie 17 stycznia. Nie otwierając przesyłki (towar miałam kupić dla znajomej, a w dniu zakupu okazało się, że ona niestety już poczyniła zakup..) postanowiłam towar zwrócić. Zrobiłam to przez Paczkomaty w dniu 21 stycznia.
Niestety nie doczytałam informacji na temat zwrotu, którą otrzymałam w mailu, mianowicie:
"WAŻNE: Na opakowaniu nie musisz wpisywać adresu - wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz 10-cyfrowy kod zwrotu. Jeśli wysyłasz przesyłkę zwrotną w tym samym opakowaniu, w którym do Ciebie dotarła, usuń także poprzednią etykietę nadawczą."
No i niestety ani nie pozbyłam się poprzedniej etykiety nadawczej, ani nie napisałam 10 cyfrowego kody zwrotu.. No i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu środków na konto..
Czy to oznacza, że moje środki przepadły i nie ma szansy na ich zwrot? Kwota może i nie była wysoka (59,90 zł bez kosztów dostawy), ale jednak..
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Anna Szczepaniak
@annkhNo toś pojechała 🙂 Pisz teraz do firmy kurierskiej i szukaj paczki.
Na moją obronę dostałam takie info:
"Jak odesłać? 1. Kod do paczkomatu .....
Ważny do 04.02.2020 12:26
Kod znajdziesz w szczegółach zwrotu oraz otrzymanym SMS-ie.
Data odstąpienia: 21.01.2020
2. Udaj się do paczkomatu
Adres zwrotu nie będzie potrzebny, wprowadzisz jedynie kod.
Tak więc uczyniłam. Wklepałam kod i wsadziłam paczkę do paczkomatu..
@annkh A sprzedający co na to wszystko?
@annkhI jeszcze jedno: To, co podałaś to instrukcja odesłania, a nie samego zwrotu. Instrukcję zwrotu miałaś w mailu. Jednym słowem, zawaliłaś 😞
Napewno masz jakiegoś e-maila, albo sms z numerem paczki, żeby móc ją śledzić. Najpierw trzeba zlokalizować przesyłkę, może jednak dotarła do sprzedawcy. Zapytaj go?
@annkh Czy kontaktowalaś się w tej sprawie ze sprzedającym? Warto najpierw wyjaśnić czy przesyłka faktycznie do niego nie wróciła.
Notatka ze strony Allegro istotnie jest myląca. Powinno być zaznaczone, że nie wystarczy wpukać kod do paczkomatu, ale również trzeba napisać go na paczce. Sama też o mało się nie przejechałam
Typowe, proszę szukać przesyłki w inpoście
90% zwracających towar ma gdzieś zapisy ustawy konsumenckiej lub elementarnej wiedzy życiowej
na przesyłce zapewne nie było adresu wysyłki ani nadawcy
a przesyłce formularza zwrotu czy też dowodu zakupu