Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie jak poprawnie interpretować zapis o tym, że konsument ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni.
Klient dokonał zakupu, a po kilku dniach od doręczenia zrobił automatyczny zwrot ponieważ ,,zakup byl przez pomyłkę". Zastanawiam się co w przypadku gdy produkt jest opakowany i nosi ślady użytkowania - jest to smartwatch.
Czy każdorazowo trzeba taki wniosek rozpatrywać pozytywnie i zwrócić 100 % środków?
Dodatkowo opakowanie jest delikatnie rozdarte więc nie mogę tego sprzedac jako produkt nowy.
Proszę o informację jak zgodnie z prawem rozwiązać problem?
@Nevon_eu jeśli uważasz , że w wyniku nieuprawnionego działania klienta przedmiot utracił na wartości Masz prawo obniżyć kwotę zwrotu środków stosownie argumentując to w decyzji zwrotowej .
@Nevon_eu konsument ma prawo do zwrotu, a Ty masz prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu i nie musisz za każdym razem zwracać 100%, ale zwrot musisz przyjąć
@Nevon_eu na twoje pytanie odpowiada art 34 p 4 ustawy konsumenckiej
@az1rael aż chciało by się przytoczyć cytat @mdrogeria , "@Nevon_eu przecież jesteś przedsiębiorcą"😉