Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Czasami zdarzają mi się zwroty towaru bez podania przyczyny, nie jest to zwrot z powodu uszkodzenia lub reklamacji, wysyłam za pośrednictwem kuriera dpd bez Smarta. Jak w takiej sytuacji wygląda zwrot kosztów dla kupującego? Zwracam jedynie koszty towaru czy również wysyłki do klienta? Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący zgodnie z zasadami moich aukcji. Dość często towar wraca do mnie po części uszkodzony. Formularz zwrotów opisuje to dość niejasno. Prosiłbym o jakieś rozjaśnienie problemu.
Reklamacja - przy uznanej oddajesz co wpłacone + za odesłanie
Zwrot 14 dni - oddajesz co wpłacone, klient odsyła na swój koszt
Przy zwrocie oddajesz najniższy koszt dla danego towaru jaki masz w swoich dostawach.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Trochę dziwne jest to że muszę ze swojej kieszeni opłacać to że klient nie czyta opisu tylko zamawia po czym zwraca bez powodu ale rozumiem że niestety tak to musi wyglądać.
Dlatego sprzedawcy internetowi miedzy innymi z tego powodu podnoszą ceny, mam nawet wrażenie, że niektóre produkty można taniej kupić w sklepach stacjonarnych.
Sprzedajesz jako przedsiębiorca konsumentom?
Tak, konto firma