Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam zamówienie na towar - welon ślubny. W warunkach zamówienia jest zaznaczone, że towar jest niezwrotny, ponieważ jest zamawiany indywidualnie i jest wytwarzany dla każdego klienta. Służy jako nakrycie głowy na wydarzenia. Klient zakupił towar, ale zdecydował go zwrócić, z podaniem powodu "nieodpowiednie". Czy mam prawo odmówić zwrotu pieniędzy?
Pokaż link do oferty w której dokonany był zakup i napisz co dokładnie oznacza, że welon został wykonany na indywidualne zamówienie bo z tego co widzę w Twoich ofertach nie ma nic co mogłoby sugerować indywidualne wykonanie.
@TesoroSi jeśli produkt jest spersonalizowany to owszem masz prawo nie przyjąć zwrotu , ale w przypadku gdy wykonujesz welon na zamówienie według wzoru i wymiarów narzuconych klientowi niestety jako firma zwrot musisz przyjąć .
@TesoroSi Że ty napiszesz sobie że nie przyjmujesz niczego nie oznacza, muszą zostać spełnione warunki do nie przyjmowania zwrotu, kupujący wybrał sobie z gamy produktów czy dal własny wzór ?
A jak można zrobić tak, żeby klient sam wybierał długość i koronkę lub material, które go interesują? Jeśli nie ma takiej możliwości w samym Allegro, to mogę jedynie dodać wszystkie możliwe warianty i kombinacje długości, koronki i materiału. Jednak nie oznacza to, że wszystkie te warianty są przez mnie wytwarzane i przechowywane na magazynie. Konkretne połączenie koronki, długości i materiału jest zamówieniem indywidualnym i taki zamówienie może być takie, że nikt inny już go nie zamówi.
Rozumiem ale to nie pomoże Ci, allegro stanie po stronie kupującej.
I co w takim przypadku zrobić? Nie sprzedawać?))
@TesoroSi daj link do oferty !!!
Ale to może być dowolna oferta związana ze ślubem. Ponieważ w tej dziedzinie wszystko jest zawsze robione na zamówienie, zgodnie z życzeniami klienta. Niestety Allegro nie pozwala na taką opcję, aby klient sam powiedział, czego potrzebuje i złożył zamówienie jak klocki konstrukcyjne.
@TesoroSi ta oferta podlega zwrotowi bo nie ma informacji że jest robiona na zamówienie, klient ma do wyboru długości 😞
Powinien być zapis że welon robiony na zamówienie max długość 250 cm. jak klient sam poda wymiary to by nie mógł zwrócić !!! dodatkowo musisz to zawrzeć w ofercie co by było jasne 🙂
@TesoroSi Słonko ! .. jeśli klient wybiera ze góry przez Ciebie narzuconych - wzór , wymiar, materiał , haft to nie jest produkt spersonalizowany .
Spersonalizowany będzie wówczas gdy klient potrzebuje długość np. 175cm a Ty oferujesz 150 lub 200 ,ale dochodzicie do porozumienia i wykonujesz 175 zgodnie ze specyfikacją klienta .
@TesoroSi jak zrobić ? ... przede wszystkim tytuł oferty Welon.....na wymiar , tresć oferty nie może zawierać z góry narzuconych wymiarów , to klient ma podać wymiar i najlepiej wzór haftu . Możesz podać ew. parametr ograniczający Ciebie czyli długość i szerokość maksymalna .
A jak w takiej ofercie ustalić cenę?
@TesoroSi pewnie wiesz jaką długość klienci najczęściej wybierają i na tej bazie ustaliłbym cenę z jakąś tam górką . Trafi się krasnal to będziesz do produ na metrze tiulu , a w przypadku żyrafy trochę dołożysz z górki .