Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nastąpiła reklamacja produktu po 14 dniach z winy nie działającego sprzętu (aczkolwiek sprzęt działał przed wysyłką, bo była możliwość sprawdzenia). Zwracam kupującemu koszt przedmiotu, wysyłki do niego ( nie miałem wtedy smarta) oraz koszt odsyłki. Jednak o ile dwa pierwsze koszty zwracam z poziomu serwisu to jak zwrócić za kosz odsyłki towaru? Mam się po prostu z nim dogadać aby podał konto bankowe?
I pytanie może głupie. Czy allegro może zwrócić mi prowizję jeśli wystąpię o zwrot? Nie mam formularza do opisania problemu, tylko klikam i nic nie można opisać. Jak to wygląda w takich sytuacjach?
@darek_2055 Tak, koszt odesłania zwróć kupującemu bezpośrednio na jego konto bankowe.
O zwrot prowizji wystąp standardowo. Po odrzuceniu wniosku złóż odwołanie; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym dodając wyjaśnienia. Gdybyś i w tym formularzu nie mógł dodać wyjaśnień, dodasz je później, odpowiadając na wiadomość z drugą odmową zwrotu.
bardzo dziękuje Ci za pomoc 🙂 codziennie uczę się, a im więcej wiem tym bardziej widzę ile czeka jeszcze mnie pracy... Dzięki raz jeszcze za odpowiedź pełną z różnymi możliwościami.
A jeszcze jedno pytanie. Klient kupił rzecz, zapłacił rozmyślił się. Ja anulować nie mogę zakupu? To klient musi anulować (zanim zmienię status np na przygotowane, wysłane itp). ?
Dopiero wtedy zwracam kasę czy mogę zwrócić pieniądze. A co w przypadku gdy klient nie anuluje zakupu? Odbije mi się to w jakości sprzedaży i będzie opłata prowizyjna i za smarta?
W końcu oddałem kasę ale transakcja jest jakby nie zrealizowana