anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty - klient twierdzi że go nie otrzymał

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Witam

Mamy problem z kupującym twierdzi ze nie dostał zwrotu środków. Mamy informację od allegro że zwróciłeś wpłatę Kupującemu. Jak mam udowodnić kupującemu że wpłata została zwrócona. Ponieważ klient się upiera że żadnego zwrotu nie otrzymał

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Makopolska  Zapewne otrzymał, tylko nie wie gdzie je ma. W zalezności od tego jak zapłacił, pieniądze wpłyną:

  • na konto bankowe, z którego wykonał przelew lub na rachunek karty, którą płacił
  • na rachunek limitu odnawialnego Allegro - jeżeli płacił z wykorzystaniem rat
  • na Allegro Finanse - jeśli płacił opcją Płacę przelewem tradycyjnym.
Ula

Ula
oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Klient płacił przez konto bankowe i zwrotu nie otrzymał tak twierdzi. Zwrot został wykonany 15 lipca. Jak mam mu przekazać że nie wie gdzie je ma? Pytanie podstawowe jest takie czy Allegro jest w stanie udowodnić sprzedawcy ze dokonał zwrotu kupującemu? Kupujący nie chce skontaktować się z Allegro. Wymaga od nas reakcji kiedy po naszej stronie wszystko zostało spełnione.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Makopolska  Każ mu sprawdzić tutaj (daj mu ten link)

 https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?from=shopping

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Już podawałam ten link klient twierdzi że nic tam nie ma...

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Makopolska Tak jak napisała @WREDZIA-W1 klient powinien sobie zajrzeć do tej https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji zakładki.
Bo rozumiem, że zwróciłaś mu pieniądze przez allegro finanse, a nie bezpośrednio na jego konto bankowe?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Makopolska Dodam jeszcze: kupujący nie ma zielonego pojęcia jak się skontaktować z Allegro, więc jak nie znajdzie pieniędzy, daj mu link do kontaktu i numer płatności. A najlepiej sama napisz do Allegro.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Napisałam już do Allegro. Poprosiłam kupującego żeby też się skontaktował ze wszystkimi danymi o naszym zwrocie. Jaki link mam mu podać do kontaktu. Ponieważ my jako kupujący mamy chyba inny?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Niech zapyta przez formularz albo na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

Być może nie otrzymał jeszcze pieniędzy, czasem trzeba się u Allegro upomnieć.

Poza tym taki zwrot idzie około 3 dni robocze.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Dziękuje za odpowiedzi. Wszystko napisałam kupującemu. Ale jest dość uparty i nie chce kontaktować się z Allegro 😕

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@Makopolska Napisz mu, że kupując on-line, a zwłaszcza na Allegro, musi się liczyć z takimi historiami i Ty nie jesteś już w stanie nic zrobić.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MakopolskaJesli klient jest nie kumaty nich otworzy dyskusję i pracownik allegro wyjaśni gdzie ma szukać środków . Takie historie to norma ...zachowaj spokój . 

oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Po wszystkich informacjach jest już zachowany spokój 🙂 Czekamy na rozwiązanie sprawy. Kupujący straszy nas pójściem dalej chociaż nie wiemy za bardzo co ma na myśli.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Gdybyście zwrócili wpłatę bezpośrednio na jego rachunek bankowy, miałby pieniądze następnego dnia i nie byłoby całego zamieszania.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 tak , ale wówczas zwrot prowizji jest bardziej kłopotliwy . Jeśli allegro wymyśliło sobie taki system niech biorą na klatę takie sytuacje .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria dobrze że nie napisałeś, że jest niemożliwy, co próbuje wmawiać sprzedawcom  Allegro w artykułach Pomocy 🙂

Nie wiem, co w tej sytuacji jest większym kłopotem.

 

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 możliwy jest , ale biorąc pod uwagę ilość zwrotów prowizji w stosunku do opisanej przez Makopolska sytuacji to chyba lepiej robić zwroty przez AF

oznacz moderatorów

Makopolska
#8 Zapaleniec#

Teraz już to wiemy. To pierwszy problem przy zwrocie przez Allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MakopolskaMoże sobie myślec bardzo lub nie bardzo . Masz potwirdzenie zwrotu więc spokojnie .

Mialem otwartą dyskuję w takim samym przypadku i okazalo się, że klient dokonał zapłaty z konta walutowego i na to samo konto przez payu został dokonany zwrot oczywiście zgodnie zezleceniem kupującego . Srodki oczywiście trafiły do banku odbiorcy , ale .... że zwrot był w złotych oczekiwały na decyzję posiadacza rachunku na zgodę o przewalutowanie za co bankowi należała się prowizja . Może i Twój przypadek jest taki sam . 

oznacz moderatorów