Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mamy problem z kupującym twierdzi ze nie dostał zwrotu środków. Mamy informację od allegro że zwróciłeś wpłatę Kupującemu. Jak mam udowodnić kupującemu że wpłata została zwrócona. Ponieważ klient się upiera że żadnego zwrotu nie otrzymał
@Makopolska Zapewne otrzymał, tylko nie wie gdzie je ma. W zalezności od tego jak zapłacił, pieniądze wpłyną:
Klient płacił przez konto bankowe i zwrotu nie otrzymał tak twierdzi. Zwrot został wykonany 15 lipca. Jak mam mu przekazać że nie wie gdzie je ma? Pytanie podstawowe jest takie czy Allegro jest w stanie udowodnić sprzedawcy ze dokonał zwrotu kupującemu? Kupujący nie chce skontaktować się z Allegro. Wymaga od nas reakcji kiedy po naszej stronie wszystko zostało spełnione.
@Makopolska Każ mu sprawdzić tutaj (daj mu ten link)
https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php?from=shopping
Już podawałam ten link klient twierdzi że nic tam nie ma...
@Makopolska Tak jak napisała @WREDZIA-W1 klient powinien sobie zajrzeć do tej https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji zakładki.
Bo rozumiem, że zwróciłaś mu pieniądze przez allegro finanse, a nie bezpośrednio na jego konto bankowe?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Makopolska Dodam jeszcze: kupujący nie ma zielonego pojęcia jak się skontaktować z Allegro, więc jak nie znajdzie pieniędzy, daj mu link do kontaktu i numer płatności. A najlepiej sama napisz do Allegro.
Napisałam już do Allegro. Poprosiłam kupującego żeby też się skontaktował ze wszystkimi danymi o naszym zwrocie. Jaki link mam mu podać do kontaktu. Ponieważ my jako kupujący mamy chyba inny?
Niech zapyta przez formularz albo na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Być może nie otrzymał jeszcze pieniędzy, czasem trzeba się u Allegro upomnieć.
Poza tym taki zwrot idzie około 3 dni robocze.
@Makopolska Daj mu ten link i niech pisze:
Dziękuje za odpowiedzi. Wszystko napisałam kupującemu. Ale jest dość uparty i nie chce kontaktować się z Allegro 😕
@Makopolska Napisz mu, że kupując on-line, a zwłaszcza na Allegro, musi się liczyć z takimi historiami i Ty nie jesteś już w stanie nic zrobić.
MakopolskaJesli klient jest nie kumaty nich otworzy dyskusję i pracownik allegro wyjaśni gdzie ma szukać środków . Takie historie to norma ...zachowaj spokój .
Po wszystkich informacjach jest już zachowany spokój 🙂 Czekamy na rozwiązanie sprawy. Kupujący straszy nas pójściem dalej chociaż nie wiemy za bardzo co ma na myśli.
Gdybyście zwrócili wpłatę bezpośrednio na jego rachunek bankowy, miałby pieniądze następnego dnia i nie byłoby całego zamieszania.
xyz96 tak , ale wówczas zwrot prowizji jest bardziej kłopotliwy . Jeśli allegro wymyśliło sobie taki system niech biorą na klatę takie sytuacje .
@mdrogeria dobrze że nie napisałeś, że jest niemożliwy, co próbuje wmawiać sprzedawcom Allegro w artykułach Pomocy 🙂
Nie wiem, co w tej sytuacji jest większym kłopotem.
xyz96 możliwy jest , ale biorąc pod uwagę ilość zwrotów prowizji w stosunku do opisanej przez Makopolska sytuacji to chyba lepiej robić zwroty przez AF
Teraz już to wiemy. To pierwszy problem przy zwrocie przez Allegro.
MakopolskaMoże sobie myślec bardzo lub nie bardzo . Masz potwirdzenie zwrotu więc spokojnie .
Mialem otwartą dyskuję w takim samym przypadku i okazalo się, że klient dokonał zapłaty z konta walutowego i na to samo konto przez payu został dokonany zwrot oczywiście zgodnie zezleceniem kupującego . Srodki oczywiście trafiły do banku odbiorcy , ale .... że zwrot był w złotych oczekiwały na decyzję posiadacza rachunku na zgodę o przewalutowanie za co bankowi należała się prowizja . Może i Twój przypadek jest taki sam .