Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mamy problem z kupującym twierdzi ze nie dostał zwrotu środków. Mamy informację od allegro że zwróciłeś wpłatę Kupującemu. Jak mam udowodnić kupującemu że wpłata została zwrócona. Ponieważ klient się upiera że żadnego zwrotu nie otrzymał
@mdrogeria Żadnej dyskusji bo potem nie zamknie / zapomni itp..a wiesz czym to skutkuje
pinsplash Jeśli zapomni niczym nie skutkuje . Gorzej jak zakończy jako nierozwiązaną .
Jeżeli płatność była kartą to może mu się zwrot nie wyświetlić tylko w histori transakcji na koncie nie będzie miał takiej płatności z danego dnia.Ona jest blokowana na 14 do momentu potwierdzenia,jeżeli jest brak akceptacji kasa wraca na konto i nie ma śladu w historii że była taka płatność.Jeżeli miał inne zwroty to możliwe że wysłali mu jednym przelewem.Ja tak miałem z klientem do momentu wysłania mu zrzutu ekranu o wykonanym zwrocie.Nagle sie okazało że zbiorczo mu wysłali.
Przeważnie płacę kartą , miałem jeden zwrot i wyświetlił się w historii
widocznie nie każdy bank tak ma 🙂