Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Wróciła do Nas paczka Inpost - Klient nie odebrał jej z Paczkomatu. Niestety nawet po interwencji ze strony Allegro z Klientem nie ma kontaktu, My nie mamy klikniętego zwrotu (firma potrzebuje takiego potwierdzenia jako podkładki). Czy zdarzały Wam sie takie sytuacje? Jaj rozwiązywaliście taki problem?
Odczekaj jakiś czas, jeśli nie będzie oświadczenia o rezygnacji kupującego, oddaj pieniądze za towar. Zwrot przez paczkomaty jest bezpłatny.
Będziesz musiał zrobić normalnie zwrot gotówki.
podobna sytuacje mamy z drugim Klientem, w tym przypadku Allegro również wysyłało do niego dodatkowe "powiadomienie". Płatnosc DPD za pobraniem, zwrócił towar. Dzwonilismy kilkakrotnie by wyslal dane do przelewu oraz notkę o odstąpieniu od umowy, pisalismy maile, sms... zero odzewu.