anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za przesyłkę

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

Klient zakupił u mnie towar, wybrał dostawę Allegro kurier Inpost pobranie, nie skorzystał ze smarta. Zwrócił towar, czy muszę mu zwrócić również koszty za przesyłkę (usługę) w całej kwocie (15,87 zł) czy tylko za najtańszą dostępną opcję wysyłki (7,99). Czy może też jeśli w ofercie był Smart a kupujący z niego nie skorzystał nie muszę mu zwracać kosztów przesyłki.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

serwis-texas
#19 Nestor#

@SZMIGIEL_DACHY 

Masz mu zwrócić za najtańszą metodę wysyłki. Temat Smarta w tym przypadku jest bardzo śliski i dyskusyjny. Zdecydowanie odradzam Ci podejście że skoro jest SMART to zero.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY najtańszą jaką miał możliwość wybrać klient , smark się nie liczy, oczywiście jeżęli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem .

oznacz moderatorów

SZMIGIEL_DACHY
#9 Pomysłodawca#

jestem przedsiębiorcą a klient konsumentem, są gdzieś jakieś regulaminy allegro odnośnie tego smarta?

oznacz moderatorów

serwis-texas
#19 Nestor#

@SZMIGIEL_DACHY 

Szkoda wałkować to samo jeszcze raz.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/zwrot-kosztow-wysy%C5%82ki-a-sma...

Masz i podejmuj decyzję. Ja odradzam.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@SZMIGIEL_DACHY tu nie działają regulaminy tylko U.K. , zapis mówi jasno ,,za towar + najniższy koszt przesyłki  jaką miał możliwość wybrać klient ,,

oznacz moderatorów