Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił u mnie towar, wybrał dostawę Allegro kurier Inpost pobranie, nie skorzystał ze smarta. Zwrócił towar, czy muszę mu zwrócić również koszty za przesyłkę (usługę) w całej kwocie (15,87 zł) czy tylko za najtańszą dostępną opcję wysyłki (7,99). Czy może też jeśli w ofercie był Smart a kupujący z niego nie skorzystał nie muszę mu zwracać kosztów przesyłki.
Masz mu zwrócić za najtańszą metodę wysyłki. Temat Smarta w tym przypadku jest bardzo śliski i dyskusyjny. Zdecydowanie odradzam Ci podejście że skoro jest SMART to zero.
@SZMIGIEL_DACHY najtańszą jaką miał możliwość wybrać klient , smark się nie liczy, oczywiście jeżęli jesteś przedsiębiorcą , a klient konsumentem .
jestem przedsiębiorcą a klient konsumentem, są gdzieś jakieś regulaminy allegro odnośnie tego smarta?
Szkoda wałkować to samo jeszcze raz.
Masz i podejmuj decyzję. Ja odradzam.
@SZMIGIEL_DACHY tu nie działają regulaminy tylko U.K. , zapis mówi jasno ,,za towar + najniższy koszt przesyłki jaką miał możliwość wybrać klient ,,