Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jaką sumę mam zwrócić kupującemu ,który zwrócił towar bez podania przyczyny . Klient wybrał przesyłkę pobraniową a zwrócił wysyłką własną , to nie jest reklamacja tylko zwrot bez podania przyczyny ,mam pokryć wszystkie koszta ? Dodam że mam konto firmowe a taki przypadek zdarzył mi się po raz pierwszy.
@spiderman777 oddajesz za towar i najtańszą wysyłkę do klienta, jak miałeś kuriera za 10 zł i kuriera pobranie za 17 zł to oddajesz za towar + 10 zł ( koszt odesłania jest po stronie klienta ) 🙂
Art. 32. Obowiązki przedsiębiorcy po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy
1.Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.
Art. 33. Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia towaru
Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
A jak miałem najtańszy One Box za 9,99 to też się liczy ?
@spiderman777 Tak. Najtańsza 'zwykła' dostawa w danej ofercie dostępna dla każdego użytkownika.
Acha ,to dzięki ,bo myślałem że za pobraniową muszę zwrócić.
@spiderman777 najtańsza dostawa z oferty, nie licz tylko smarta za 0 zł, tak 9,99 zł możesz oddać 🙂
@spiderman777 jeśli do stanu zwróconego towaru nie masz zastrzeżeń to oddajesz za towar + 9,99
@spiderman777 Jesteś zobowiązany zwrócić kupującemu koszt towaru + najtańszy dostępny w ofercie koszt wysyłki (nie liczy się SMART).
Koszt odesłania jest po stronie kupującego - tego oddawać nie musisz.
@spiderman777 Nie, zwrot to koszt kupującego. Pobraniowa a więc on nie zapłacił nic wcześniej? a jak opłacił to najtańszą wysyłkę w tej ofercie.