anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić swoich środków ?

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Postępowałam zgodnie z poleceniami ustawień wypłaty środków pieniężnych ze swojego konta. Niby wszystko O.K. ale nadal zakładka wyświetla komunikat "niedostępne" ?!. Co jest nie tak ?.

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

client11546
#11 Animator#

mam tako samo sytuacię 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala Czy możesz przesłać mi pełen zrzut Twojego ekranu z tym komunikatem? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Bardzo proszęZrzut ekranu 2024-01-11 114356.png

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Może jeszcze jeden...2.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala dziękuję, ten wystarczy. Czy w ostatnim czasie weryfikowałaś swoje konto? Jeśli tak, to kiedy dokładnie rozpoczęłaś ten proces? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Nie weryfikowałam. Myślałam że proces, zgodnie z poleceniami, jest wystarczający. Sprawdzę w banku historię przelewów weryfikacyjnych i dam znać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala ja też już konsultuję z zespołem status weryfikacji na Twoim koncie, więc wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

nie mogę i nie potrafie to allegro powinien wiedziec co tam się dzieje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 w tym artykule znajdziesz informację jak przeprowadzić weryfikację swojego konta do wypłat w PayU krok po kroku: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/konfiguracja-konta-do-wyplat/jak-aktywowac-usluge-payu-na... 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Postępowałam zgodnie z poleceniami. Chciałam ponownie przesłać weryfikację lecz (niestety) do systemu PayU nie ma dostępu. Coś poszło nie tak jak trzeba.

oznacz moderatorów

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc. Trochę nerwów, prób i jakoś się udało. Zrobiłam  (choć nie było łatwo) ponowny przelew weryfikacyjny do PayU i się udało. Konto wypłat aktywne.😀

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@herbRogala cieszę się, że się udało i polecamy się na przyszłość 🙂 dobrego popołudnia!

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

ja zrobiłam wszystko co tylko umiałam jeszcze nie mam dostępu payu

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 Sprawdź proszę odpowiedź Moniki w Twoim wątku. "[...] W zakładce Ustawieniach wypłat jest dostępny guzik Przejdź do PayU, w którym powinnaś załączyć dokument tożsamości."

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

tak wysyłałam kilka ale skanowac nie potrafie jestem już za stara na takie wynalaski co umiałam to wysłałam

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w tej sprawie drogą mailową. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

to proszę link do doracy

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 Otrzymałaś od nas maila dzisiaj 11.01 o godzinie 19:37. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

tak zgadza się bęnde czekac na telefon

oznacz moderatorów