Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Postępowałam zgodnie z poleceniami ustawień wypłaty środków pieniężnych ze swojego konta. Niby wszystko O.K. ale nadal zakładka wyświetla komunikat "niedostępne" ?!. Co jest nie tak ?.
@client11546 Nasz doradca wczoraj próbował się z Tobą skontaktować, jednak włączyła się poczta głosowa. Proszę, odpowiedz na wiadomość mailową, o której godzinie doradca może zadzwonić ponownie. Możesz też odpowiedzieć, tutaj, a ja przekażę taką informację.
mam problem z wpłaceniem za zamuwienie nie tylko ja jak czytam co tam się dzieje
@client11546 Już to wyjaśniam. Wrócę z odpowiedzią. 🙂
@w_kiwi Nocna zmiana?🤗
dalej nie mogę wypłacic z payu
@client11546 sprawdź proszę swoją skrzynkę e-mailową. Otrzymałaś wiadomość od operatora płatności PayU z prośbą o weryfikację danych, e-mail przyszedł z adresu no-reply@payu.pl.
Weryfikacja tożsamości może być przeprowadzona przez operatora płatności i ma swoją podstawę prawną (Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 723)).
W zakładce Ustawieniach wypłat jest dostępny guzik Przejdź do PayU, w którym powinnaś załączyć dokument tożsamości.
ja jak zakładałam te konto to wprowadziłam wszystko mni ni nie przychodzi na e-mali
ja ustawiłam wszystko co umiałam