anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę wypłacić swoich środków ?

herbRogala
#8 Zapaleniec#

Postępowałam zgodnie z poleceniami ustawień wypłaty środków pieniężnych ze swojego konta. Niby wszystko O.K. ale nadal zakładka wyświetla komunikat "niedostępne" ?!. Co jest nie tak ?.

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 Nasz doradca wczoraj próbował się z Tobą skontaktować, jednak włączyła się poczta głosowa. Proszę, odpowiedz na wiadomość mailową, o której godzinie doradca może zadzwonić ponownie. Możesz też odpowiedzieć, tutaj, a ja przekażę taką informację. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

mam problem z wpłaceniem za zamuwienie nie tylko ja jak czytam co tam się dzieje

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 Już to wyjaśniam. Wrócę z odpowiedzią. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@w_kiwi Nocna zmiana?🤗

oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

dalej nie mogę wypłacic z payu

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@client11546 sprawdź proszę swoją skrzynkę e-mailową. Otrzymałaś wiadomość od operatora płatności PayU z prośbą o weryfikację danych, e-mail przyszedł z adresu no-reply@payu.pl
Weryfikacja tożsamości może być przeprowadzona przez operatora płatności i ma swoją podstawę prawną (Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 723)).
W zakładce Ustawieniach wypłat jest dostępny guzik Przejdź do PayU, w którym powinnaś załączyć dokument tożsamości. 

la_nika_0-1704972170538.png

 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

ja jak zakładałam te konto to wprowadziłam wszystko  mni ni nie przychodzi na e-mali

oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

ja ustawiłam wszystko co umiałam

oznacz moderatorów