Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedałem z prywatnego konta moją prywatną rzecz
Klientka zakupiła, odebrała i zgłosiła zwrot
Powód zwrotu to: zakup przez pomyłkę
Poinformowałem, że nie przyjmę zwrotu. Klientka na to, że paczkę już wrzuciła do paczkomatu ( tak, to prawda )
Z tego co się orientuje to jeśli nie odbiorę to paczka trafi do czegoś tam paczek niedoręczalnych
Jak rozwiązać ten problem ? Dodam, że nie mam zamiaru dokładać do tej transakcji nawet złotówki gdyż sprzedawany towar został sprzedany ze stratą
tak,tak - znam obowiązujące przepisy dotyczące zwrotów przy sprzedaży na odległość, tak przez firmy jak i przez osoby prywatne. Uznałem że lepiej będzie dla mnie załatwić z kupującym wszelkie sprawy związane z transakcją od ręki. Ja nie zbiednieję a od ręki unikam ewentualnych przyszłych problemów i marnowania czasu oraz niepotrzebnych nerwów. Pozdrawiam.