Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pani zakupiła u mnie trzy piżamy. Spakowałam i wysłałam inpostem. Potem się okazało że jedna z tym piżam została spakowana ale nie ten rozmiar co trzeba. Paczka jescze nie dotarła do kupującej. Co mam teraz zrobić? Zaproponować zwrot/zamiane produktu? a jak wtedy dodać kolejną przesyłkę? Czy poprosić o zwrot, a na własny koszt wysłać właściwy rozmiar? Proszę o pomoc...
@MonikaBerger musisz pokryć wszystkie koszty wiązane z wymianą towaru na właściwy , wygenerujesz dodatkową etykietę do zamówienia , ale odpłatną . Możesz poprosić klienta o odesłanie ,ale jak się nie zgodzi będziesz musiał wysłać kuriera po odbiór .
@MonikaBerger Zaproponuj wysyłkę na własny koszt a tamtą? jak chcesz zostaw jej albo niech odeśle, tu także na twój koszt.
Powiadom klientkę, wyjaśnij jej sytuację. i tak pewnie kupiła 3, żeby zostawić jedną. Więc może się okazać, że piżama ze złym rozmiarem nie spełnia jej oczekiwań, wtedy nie poniesiesz żadnych kosztów, bo zwróci ci w ramach Smarta.