anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

INPOST zgubił przesyłkę

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Witam

Dzisiaj dostaliśmy email, że inpost zgubił naszą przesyłkę (Przesyłka nie posiada aktualnych statusów co wiąże się z koniecznością wyjaśnienia jej losów).

Nikt tam nie odbiera telefonów, nie wiadomo kiedy odpiszą na email.

Proszę o podpowiedź co z tym zrobić, ile to może trwać.

 

Klient jeszcze się nie dopomina o paczkę ale musimy go o tym poinformować.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 składasz reklamację , Inpost ma na decyzję 30 dni  ,na razie musisz kontynuować korespondencję , być może tylko uszkodzenie/ odarcie  etykiety co jest najbardziej prawdopodobne 

oznacz moderatorów