anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot / zamiana produktu / jak dodać kolejną paczkę

MAMY ROZWIĄZANIE!
MonikaBerger
#9 Pomysłodawca#

Witam, pani zakupiła u mnie trzy piżamy. Spakowałam i wysłałam inpostem. Potem się okazało że jedna z tym piżam została spakowana ale nie ten rozmiar co trzeba. Paczka jescze nie dotarła do kupującej. Co mam teraz zrobić? Zaproponować zwrot/zamiane produktu? a jak wtedy dodać kolejną przesyłkę? Czy poprosić o zwrot, a na własny koszt wysłać właściwy rozmiar? Proszę o pomoc...

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

@MonikaBerger musisz pokryć wszystkie koszty wiązane z wymianą towaru na właściwy , wygenerujesz dodatkową etykietę do zamówienia , ale odpłatną . Możesz poprosić klienta o odesłanie ,ale jak się nie zgodzi będziesz musiał wysłać kuriera po odbiór .

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@MonikaBerger Zaproponuj wysyłkę na własny koszt a tamtą? jak chcesz zostaw jej albo niech odeśle, tu także na twój koszt.

oznacz moderatorów
MartynaSz3
#9 Pomysłodawca#

Powiadom klientkę, wyjaśnij jej sytuację. i tak pewnie kupiła 3, żeby zostawić jedną. Więc może się okazać, że piżama ze złym rozmiarem nie spełnia jej oczekiwań, wtedy nie poniesiesz żadnych kosztów, bo zwróci ci w ramach Smarta.

oznacz moderatorów