Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący zgłosił zwrot 30 sierpnia, jest 19 września, a dalej go nie wysłał. Domyślam się, że zgłoszenie zwrotu było przypadkowe, ponieważ zwracał tego dnia również inny towar. Pytanie jak w takiej sytuacji postępować? Robić odmowę zwrotu środków, czy po prostu zignorować zgłoszenie i zapomnieć? Dzięki z góry za odpowiedź.
Edit: Przepraszam za złą kategorię, mój wpis powinien znaleźć się w zakładce dla sprzedających, ale nie mogę tego zmienić
@MDNFashion sugerowałbym kontakt z klientem , to że nie odesłał towaru po odstąpieniu nie zmienia faktu ,że ów przedmiot jest aktualnie Twoją własnoscią bez względu na to gdzie on teraz jest . Dla pewniaka przydałoby się oswiadczenie klienta o rezygnacji ze zwrotu .
Zwrotu nie wysłał, a pytałeś kupującego, tu niektórzy sugerują kupujacym że jak zmienili zdanie to niech nie odsyłają, sprzedający nie zwrócą środków a towar jest ich.
Wchodzisz w zakładkę "zwroty" - wybierasz zwrot, decyzję - odmowa zwrotu środków i piszesz uzasadnienie - brak odesłania produktu.
Cześć, @MDNFashion. W takiej sytuacji powinieneś skontaktować się z klientem i dopytać o jego dalsze plany i intencje 🙂