Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawany przedmiot to winyl. Kupujący po dwóch tygodniach zgłosił zwrot ponieważ jak napisał jest to "zakup przez pomyłkę". Płyta była sprzedawana na fakturę vat-marża i była używana. Czy jestem zobowiązany do pełnego zwrotu środków jeśli Klient/Kupujący mógł jej bez problemu słuchać przez prawie dwa tygodnie i teraz ją odsyła? Oczywiście gdyby pojawiły się ślady użytkowania bądź spadek jakości dźwięku byłby słyszalny.
@Mjuzikstor jeśli produkt był używany, to raczej ciężko będzie udowodnić, że jest bardziej zużyty niż w chwili zakupu, no chyba, że kupujący porysował ją gwoździem😉
Dzięki, niestety w takim wypadku wygląda to jak wypożyczalnia na prawie miesiąc (dwa tygodnie na info, że odsyła i dwa tygodnie na samo odesłanie).
a czy wyłączenia zwrotów w ustawie konsumenckiej nie dotyczą muzyki?
sklepie internetowym lub poza lokalem przedsiębiorcy, nie można zwrócić, gdy zostało usunięte foliowe opakowanie, ponieważ jest to nagranie dźwiękowe/wizualne sprzedawane w zapieczętowanym opakowaniu, którego naruszenie oznacza utratę prawa do odstąpienia od umowy. Zwrot towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym nie jest obowiązkowy prawnie i zależy od dobrej woli sprzedawcy
@RED podlegają ale musi mieć w ofercie to opisane że na ten konkretny art uk się powołuje
@az1rael przecież autor wątku to profesjonalny sprzedawca i zna przepisy
@RED czy zna przepisy nie wiem, czy powinien znać przepisy by się nie dać rąbać klientom i allegro?
ABSOLUTNIE TAK.
@Mjuzikstor zacząłbym od sprawdzenia czy klient ma prawo do zwrotu na zasadach konsumenckich ,jeśli masz stosowny zapis w zakładce zwroty .