anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

AKTUALIZACJA USŁUGI SMART

Client:100456017
#1 Nowicjusz#

ZLECIŁAM PRZELEW ZA USŁUGĘ 11.04 br. kwota 59,90,przelew został zrealizowany,a na moim koncie na Allegro,jest nadal powiadomienie o konieczności zapłaty i ponowienia przelewu,nie rozumiem dlaczego,proszę o odpowiedż na adres e-mail. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:100456017. Wpłatę zrealizowałaś przelewem tradycyjnym, którego księgowanie może trwać do 3 dni roboczych.  Płatność powinna przejść w takim razie do 16.04.2025 - gdyby jednak nie doszło do zaksięgowania, napisz do nas przez formularz i podeślij potwierdzenie wpłaty.

Obecnie możesz nadal korzystać z darmowych dostaw w ramach Allegro Smart 🙂

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów