Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jednem członek Allegro Family miał własnego smarta który kończył się kilka dni po dodaniu do Family. Teraz gdy jest w grupie wciąż nie ma Smart!, a inni z mojego konta którzy są dodani, posiadają darmowe dostawy.
proszę o pomoc
Smart ma 14dniowy czas wypowiedzenia. Może należy go na na nowo dodać. Ale zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@nowas192 Cześć. 🙂 Czy nowy członek Allegro Family nie prowadził wcześniej własnej grupy rodzinnej? Jeśli tak, to powinien najpierw z niej zrezygnować (usunąć wszystkich uczestników grupy), a następnie dołączyć do nowej. Zrobi to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/allegro-family
Niestety nie był w innej grupie rodzinnej. Przestałem udostepniac SMART! i ponownie udostępniłem jednak to nadal nie pomogło.
@nowas192 Czy ten uczestnik Allegro Family ma możliwość wysyłania próśb o zakupy? Jakie informacje widzi w tej zakładce: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/allegro-family?
Najlepiej będzie, jeśli to właśnie ta osoba się z nami skontaktuje bezpośrednio.
Dzień dobry, jestem właściecielm konta które nie ma Smart w rodzinie. W zakładce z linku, widzę osoby które są w rodzinie.
@Client:46210818 Cześć 🙂 Obecnie powinieneś móc korzystać jeszcze ze swojego Smarta, ponieważ do 15.12.2022 r. jesteś w trakcie okresu wypowiedzenia.
Sytuację z Allegro Family sprawdź po 15.12. 🙂