anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Family - jeden członek nie ma Smart!

nowas192
#2 Obserwator#

Witam, jednem członek Allegro Family miał własnego smarta który kończył się kilka dni po dodaniu do Family. Teraz gdy jest w grupie wciąż nie ma Smart!, a inni z mojego konta którzy są dodani, posiadają darmowe dostawy. 

proszę o pomoc

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Smart ma 14dniowy czas wypowiedzenia. Może należy go na na nowo dodać. Ale zapytajmy: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nowas192 Cześć. 🙂 Czy nowy członek Allegro Family nie prowadził wcześniej własnej grupy rodzinnej? Jeśli tak, to powinien najpierw z niej zrezygnować (usunąć wszystkich uczestników grupy), a następnie dołączyć do nowej. Zrobi to tutaj: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/allegro-family 

oznacz moderatorów

nowas192
#2 Obserwator#

 Niestety nie był w innej grupie rodzinnej.  Przestałem udostepniac SMART! i ponownie udostępniłem jednak to nadal nie pomogło.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nowas192 Czy ten uczestnik Allegro Family ma możliwość wysyłania próśb o zakupy? Jakie informacje widzi w tej zakładce:  https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/allegro-family?

Najlepiej będzie, jeśli to właśnie ta osoba się z nami skontaktuje bezpośrednio.  

oznacz moderatorów

Client:46210818
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, jestem właściecielm konta które nie ma Smart w rodzinie. W zakładce z linku, widzę osoby które są w rodzinie.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:46210818 Cześć 🙂 Obecnie powinieneś móc korzystać jeszcze ze swojego Smarta, ponieważ do 15.12.2022 r. jesteś w trakcie okresu wypowiedzenia. 

Sytuację z Allegro Family sprawdź po 15.12. 🙂

oznacz moderatorów