Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj usiłowałem dokonać zakupu i płatności BLIKIEM z poziomu aplikacji bankowej w telefonie. Zawsze to działało, ale dzisiaj nie przyjmowało płatności. Dodaje, że środki na rachunku bankowym są cały czas. Zacząłem analizować co się dzieje. Ustaliłem. Swoje dwa wcześniejsze zakupy opłaciłem BLIKIEM z telefonu i aplikacji bankowej znajomego. BLIK sam przypisał sobie jego rachunek bankowy do mojego konta allegro. Nie ma nigdzie możliwości zmiany przepisanego rachunku bankowego do BLIKA. Próbowałem znaleźć taką możliwość nawet z allegro na przeglądarce w komputerze stacjonarnym. Próbowałem zapłacić z kodem BLIK ale pod blikiem jest przypisany rachunek bankowy mojego znajomego. Nigdzie nie idzie tego zmienić. W allegro finanse ma wpisany mój rachunek bankowy. Uważam, że jest to jakiś błąd allegro i to oni powinni wyjaśnić sprawę z blikiem. W tej chwili mam zablokowanego blika i z tej płatności musze zrezygnować choć była najwygodniejsza. Próbowałem znaleźć odpowiedź na forum ale nie uzyskałem podpowiedzi co mam zrobić.
@krzysztofopyd Spróbuj zapłacić, ale zmień metodę płatności na "szybki przelew", a potem znowu zmień na BLIK. Powinna pojawić się możliwość wyboru Twojego konta do przelewu.
Tak zrobię, dzięki dam znać.
Tak to jest rozwiązanie. Pomogło.