anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart Family nie działa wszystkim członkom

Client:81541619
#8 Zapaleniec#

Posiadamy rodzinne Smart Family, mój tata udostępnia Family i mi i rodzeństwu działa a mojej mamie pokazuje się informacja że jest nieopłacone mimo że dołączyła do grupy, próbowałem już wychodzić i wchodzić do grupy ale nic z tego. Widziałem już taki post wcześniej ale nie wiem jak skończyła się ta sprawa. 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Pomyślnie się skończy ale należy poszukać problemu a cały wgląd mają tylko moderatorzy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81541619 Jeśli tata jest założycielem grupy rodzinnej, powinien sprawdzić czy widzi konto mamy tutaj oraz czy w tej zakładce, w polu Jedna rodzina - jeden Smart!, ma informację "Dzielisz Smart! z bliskimi".

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:81541619
#8 Zapaleniec#

Wszystko sprawdzone, wszędzie widać mamę że jest dodana do rodziny ale wciąż informacja że Smart wygasł

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81541619 Podaj proszę loginy kont taty i mamy.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:81541619
#8 Zapaleniec#

jacekmichalik74 - tata

Client:108934392 - mama

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81541619 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:81541619 Przyczyna problemu jest taka, jak napisał @LEW433. Twoja mama miała wykupioną usługę, która wygasła. Kiedy zakończy się okres wypowiedzenia, ta informacja zniknie. Jednak niezależnie od niej, Twoja mama powinna mieć cały czas możliwość koszystania z usługi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:81541619
#8 Zapaleniec#

Dobrze, dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Smart wygasł bo mama miał swój!

oznacz moderatorów