Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Posiadamy rodzinne Smart Family, mój tata udostępnia Family i mi i rodzeństwu działa a mojej mamie pokazuje się informacja że jest nieopłacone mimo że dołączyła do grupy, próbowałem już wychodzić i wchodzić do grupy ale nic z tego. Widziałem już taki post wcześniej ale nie wiem jak skończyła się ta sprawa.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Pomyślnie się skończy ale należy poszukać problemu a cały wgląd mają tylko moderatorzy.
@Client:81541619 Jeśli tata jest założycielem grupy rodzinnej, powinien sprawdzić czy widzi konto mamy tutaj oraz czy w tej zakładce, w polu Jedna rodzina - jeden Smart!, ma informację "Dzielisz Smart! z bliskimi".
Wszystko sprawdzone, wszędzie widać mamę że jest dodana do rodziny ale wciąż informacja że Smart wygasł
@Client:81541619 Podaj proszę loginy kont taty i mamy.
jacekmichalik74 - tata
Client:108934392 - mama
@Client:81541619 Poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Client:81541619 Przyczyna problemu jest taka, jak napisał @LEW433. Twoja mama miała wykupioną usługę, która wygasła. Kiedy zakończy się okres wypowiedzenia, ta informacja zniknie. Jednak niezależnie od niej, Twoja mama powinna mieć cały czas możliwość koszystania z usługi.
Dobrze, dziękuję bardzo
Smart wygasł bo mama miał swój!