Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłam w sierpniu Allegro Smart za 59.90 pieniążki z konta zostało zabrane w dzisiejszym dniu chciałam zrobić zakupy i okazuje się że Smart jest nieaktywny pisze wykup Smart ..co teraz zrobić ..
Niestety wszyscy mieli rację, drugie konto, masz tu Login i spróbuj się zalogować, nie da się to skontaktuj się tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2ea3623d-9fc0-4faa-8318-6fa96559c12a
Wchodząc na tego linka wyskakuje mi skontaktuj się z nami brak możliwości zalogowania się i tutaj muszę napisać jaki mam problem tylko takie coś mi wyskakuje.
Allegro a nie na mailu nie mam żadnej wiadomości o innym koncie dlatego nie rozumiem tego..
Następnie wybierasz sposób kontaktu 🙂
Ok tak już robiłam wczoraj i czekam na odpowiedź..
Dział bezpieczeństwa znajduje konta po adresie ip widocznie albo ty albo ktoś z domowników ma drugie konto. Wklep login tego drugiego konta i zobacz czy hasło nie jest zapamiętane w przeglądarce lub użyj tego samego co na 1 koncie hasła i sprawdź logowanie
@iwona_m1988 może logując się no innym urządzeniu/nowym urządzeniu założyłaś konto na numer telefonu lub adres przypisany do androida.
@iwona_m1988 konto Client:113081526 jest zarejestrowana na adres e-mail goralecz****@interia.eu i ten sam numer telefonu co konto z którego piszesz. Zgadzają się adresy dostaw, więc myślę, że to jest Twoje drugie konto, być może nie miałaś świadomości, że je posiadasz.
Zaloguj się proszę na nie, wpisz login: Client:113081526 i jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji jego odzyskania.
Witam posiadam takie konto e-mail lecz nigdy nie było zakładane na nim allegro zaraz to skontroluje i spróbuję się zalogować.
@iwona_m1988 Skoro moderacja to sprawdziła i widzi takie konto zarejestrowane na taki adres email i dane się pokrywają to znaczy, że było takie konto założone.
Najzwyczajniej nie ma innej możliwości - pisałem o tym od początku i nie wiem skąd ten upór, że na pewno masz tylko jedno konto 😁
Konto założone 2 miesiące temu.
@iwona_m1988 jasne, spróbuj się zalogować, a jeśli będziesz miała z tym problem, to napisz za pomocą tego formularza tak jak wyjaśnił @komis-bell. Na pewno uda się to rozwiązać 🙂
Właśnie zalogowałam się przez Facebooka na Allegro, bo tylko tam mam takie konto góraleczka88 i nigdy go nie używam. Jak Pani by mi nie napisała maila, na które jest założone drugie konto to w życiu bym nie pomyślała nawet że tak się mogło stać. Okazuje się, że od dwóch miesięcy nie wiem jakim cudem jest założone konto na Allegro i tam jest wykupiony Smart musiało to zostać założone po zalogowaniu przez Facebooka.. Niech mi Pani powie jak mam zrobić teraz, żeby Smart wrócił na tamto konto Iwona_m1988, ponieważ to konto mam od 13 lat i chciałabym dalej, żeby było ono główne a to od dwóch miesięcy chciałabym zamknąć.
@iwona_m1988 dobrze, że się wyjaśniło 🙂 Nie można Smarta przenieść na drugie konto, więc będąc zalogowaną na koncie Client:113081526 zrezygnuj ze Smart! (tutaj informacja jak to zrobić), później wypowiedz umowę na tym koncie (tutaj informacja na ten temat), a następnie wykup Smart! na koncie Iwona_m1988.
Dobrze tak zrobię ..Dziękuję Ślicznie Pani Moniko za pomoc ..Pozdrawiam gorąco..
@iwona_m1988 cieszę się, że udało się pomóc 🙂 W razie problemów, proszę dać znać w tym wątku, będę działać 🙂 Pozdrawiam i miłego dnia! 🌞