Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, niestety allegro smart nie działa w rodzinie. Osoby usuwałem, dodawałem, czekałem dzień. Smart dla członków rodziny nie działa. Na stronach pomocy nie uzyskałem pomocy. Czytałem i postępowałem zgodnie z instrukcją allegro.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
@bartek8767 konsultuję Twoją sprawę, gdy tylko otrzymam odpowiedź, dam znać 🙂
Witam , również zostałam dołączona do Allegro Family i nie działa. Byłam usuwana i dodawana nadal SMART nie działa, proszę o pomoc.
Nazwa organizatora to: [edytowano]
@Client:90678822 dzielenie darmowymi przesyłkami zostało zakończone 30.06. musisz wykupić własną subskrypcję Smart
Nie wiem czy załapiesz się na promocję za 39.90
Dzień dobry mam tą samą sytuację. Nie działa mi smart a dla rodziny jest wykupiony. Nick SandiDM pozdrawiam serdecznie
@SandiDM nie działa bo możliwość dzielenia skończyła się 30.06. Teraz każdy z członków musi sam wykupić smart.
Hej. Jak mogę zgłosić ten sam problem dla swojego konta? Użytkownik 41140101
@Client:41140101 Smart Family nie działa na Twoim koncie, ponieważ ta usługa została wyłączona 3 lipca 2023 r.
Korzystałam z Allegro Smart familijnego, który został odnowiony w czerwcu. Ja nie wylaczałam tej usługi w lipcu więc nie bardzo rozumiem odpowiedz.
@Client:41140101 Allegro wyłączyło tą usługę.
Witam,
Mogę również prosić o sprawdzenie? Mam dodanego członka rodziny a smart na jego koncie nie jest widoczny. Jeśli zmieniły się zasady udostępniania smart dla rodziny, to w jakim celu taka opcja jest widoczna na koncie? Wprowadza to w błąd i w takim wypadku poniosłem koszt za produkt niewpełni wartościowy
@karolm15 jakbyś zanim kupiłeś przeczytał regulamin to byś nie poniósł kosztów. Dzielenie smartem jest wyłączone od 4 lipca 2023 i mieli je jeszcze ci którym subskrypcja trwała do 22 listopada 2023 wraz z ich członkami family bo kupioną subskrypcję mieli wciąż na starych zasadach sprzed zmiany regulaminu. Z smarta można zrezygnować jak z każdej usługi cyfrowej składając wypowiedzenie umowy i uzyskując zwrot środków wedlug zapisu ustawy konsumenckiej poszukaj w regulaminie usługi na allegro.
@Rudi2012postępowałeś jak radzi allegro
Witam. Mam podobny problem. Mój Smart wygasł 25.03. Teraz dostałem zaproszenie do Smart Family, za akceotowałem zaproszenie, widnieje w grupie lecz Smarta nie mam, jest napisane ze wygasł. Jak to rozwiązać? Zaznaczam że reset aplikacji zrobiony. Z góry dziękuję za pomoc.
Za moment napisze.
Jumbert
@PapeNmwo dziękuję, sprawdziliśmy tę sytuację i na Twoim koncie Smart jest w okresie wypowiedzenia, dlatego widzisz komunikat “Smart wygasa” albo “Smart wygasł”. Jednak połączenie Allegro Family jest poprawne, więc możesz korzystać ze Smarta, który udostępnia Ci użytkownik Jumbert.