anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart - nie ma etykiety zwrotnej - musi ją przysłać sprzedawca

rimbir
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, kupiłam przedmiot od przedsiębiorcy, wysyłka produktu z Niemiec. Produkt jest uszkodzony, sprzedający nie wypowiada się w dyskusji. Chciałabym go odesłać, wyklikałam zwrot, ale pierwszy raz zdarzyło mi się, że nie pojawiła się etykieta.

Miałam do wybory wysyłkę własną (nie, dziękuję, zwrot tej gabarytowej paczki do Niemiec to koszt prawie 900zł!), lub oczekiwanie na etykietę od sprzedawcy.

Martwię się bardzo, bo sprzedawca milczy, ja zostaję z wadliwym towarem za ponad 1000zł, którego nie mogę odesłać :(. Jestem przerażona :(. A przecież kupowałam w opcji SMART, z darmową dostawą i zwrotem :(.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@rimbir nie panikuj , w dyskusji poproś pracownika o pomoc , wszystko się ułoży .

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@rimbir możesz podać numer oferty? 

oznacz moderatorów

rimbir
#8 Zapaleniec#

Numer tej oferty: 12004914932

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@rimbir poproś o etykietę w dyskusji lub napisz do nas przez formularz

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wadliwy towar a kontaktowałeś się wcześniej ze sprzedającym? robisz zwrot bez podania przyczyny? (reklamacja).https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

rimbir
#8 Zapaleniec#

Poprosiłam o etykietę w dyskusji.

Kontaktowałam się ze sprzedającym już przez dyskusję. Jest mi wszystko jedno, czy zwrot miałby być w opcji SMART, bez podania przyczyny, czy z powodu zgłoszenia reklamacyjnego. Allegro w dyskusji poszło w kierunku zgłoszenia reklamacyjnego. Sprzedający uparcie milczy, mimo, że codziennie loguje się na swoje konto...

oznacz moderatorów