Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupiłam przedmiot od przedsiębiorcy, wysyłka produktu z Niemiec. Produkt jest uszkodzony, sprzedający nie wypowiada się w dyskusji. Chciałabym go odesłać, wyklikałam zwrot, ale pierwszy raz zdarzyło mi się, że nie pojawiła się etykieta.
Miałam do wybory wysyłkę własną (nie, dziękuję, zwrot tej gabarytowej paczki do Niemiec to koszt prawie 900zł!), lub oczekiwanie na etykietę od sprzedawcy.
Martwię się bardzo, bo sprzedawca milczy, ja zostaję z wadliwym towarem za ponad 1000zł, którego nie mogę odesłać :(. Jestem przerażona :(. A przecież kupowałam w opcji SMART, z darmową dostawą i zwrotem :(.
@rimbir nie panikuj , w dyskusji poproś pracownika o pomoc , wszystko się ułoży .
@rimbir możesz podać numer oferty?
Numer tej oferty: 12004914932
Wadliwy towar a kontaktowałeś się wcześniej ze sprzedającym? robisz zwrot bez podania przyczyny? (reklamacja).https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Poprosiłam o etykietę w dyskusji.
Kontaktowałam się ze sprzedającym już przez dyskusję. Jest mi wszystko jedno, czy zwrot miałby być w opcji SMART, bez podania przyczyny, czy z powodu zgłoszenia reklamacyjnego. Allegro w dyskusji poszło w kierunku zgłoszenia reklamacyjnego. Sprzedający uparcie milczy, mimo, że codziennie loguje się na swoje konto...