anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart - problem z płatnością

Misdon
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z uruchomieniem usługi Smart. Wybrałem roczny program i dokonałem płatności.

Okazało się jednak, że pieniądze nie poszły z banku, a na zakładce Smart figuruje termin "płatność jest przetwarzana". Podjąłem kolejną próbę płatności, z takim samym rezultatem.

Pomoc allegro ogranicza się do sugestii aby "ponowić płatność w zakładce allegro smart".

Żadnej takiej opcji w wymienionym miejscu nie ma.

Co zrobić w takiej sytuacji? Jak uruchomić usługę jeśli system nie przyjmuje płatności?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Knowhere
#21 Demiurg#

@Misdon Z jakiego urządzenia wykonujesz tę całą procedurę: smartfon, komputer?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Misdon
#7 Wielbiciel#

Na smartfonie

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Misdon Czy możesz skorzystać z innej formy płatności? Np. płatność kartą? Jeśli ponownie środki nie zostaną poprawnie rozliczone, daj mi znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Misdon To skoro już musisz na smarfonie (a nie kompie/lapku), to może po prostu spróbuj zrobić to w karcie prywatnej uprzednio przełączając przeglądarkę w tryb komputerowy (zamiast mobilnego) - dziwnym zbiegiem okoliczności, w przypadku allegro, często to pomaga😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów