anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart - problem z płatnością

Misdon
#7 Wielbiciel#

Witam,

Mam problem z uruchomieniem usługi Smart. Wybrałem roczny program i dokonałem płatności.

Okazało się jednak, że pieniądze nie poszły z banku, a na zakładce Smart figuruje termin "płatność jest przetwarzana". Podjąłem kolejną próbę płatności, z takim samym rezultatem.

Pomoc allegro ogranicza się do sugestii aby "ponowić płatność w zakładce allegro smart".

Żadnej takiej opcji w wymienionym miejscu nie ma.

Co zrobić w takiej sytuacji? Jak uruchomić usługę jeśli system nie przyjmuje płatności?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Knowhere
#21 Demiurg#

@Misdon Z jakiego urządzenia wykonujesz tę całą procedurę: smartfon, komputer?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Misdon
#7 Wielbiciel#

Na smartfonie

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Misdon Czy możesz skorzystać z innej formy płatności? Np. płatność kartą? Jeśli ponownie środki nie zostaną poprawnie rozliczone, daj mi znać.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Misdon To skoro już musisz na smarfonie (a nie kompie/lapku), to może po prostu spróbuj zrobić to w karcie prywatnej uprzednio przełączając przeglądarkę w tryb komputerowy (zamiast mobilnego) - dziwnym zbiegiem okoliczności, w przypadku allegro, często to pomaga😏

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów