Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z uruchomieniem usługi Smart. Wybrałem roczny program i dokonałem płatności.
Okazało się jednak, że pieniądze nie poszły z banku, a na zakładce Smart figuruje termin "płatność jest przetwarzana". Podjąłem kolejną próbę płatności, z takim samym rezultatem.
Pomoc allegro ogranicza się do sugestii aby "ponowić płatność w zakładce allegro smart".
Żadnej takiej opcji w wymienionym miejscu nie ma.
Co zrobić w takiej sytuacji? Jak uruchomić usługę jeśli system nie przyjmuje płatności?
@Misdon Z jakiego urządzenia wykonujesz tę całą procedurę: smartfon, komputer?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Na smartfonie
@Misdon Czy możesz skorzystać z innej formy płatności? Np. płatność kartą? Jeśli ponownie środki nie zostaną poprawnie rozliczone, daj mi znać.
@Misdon To skoro już musisz na smarfonie (a nie kompie/lapku), to może po prostu spróbuj zrobić to w karcie prywatnej uprzednio przełączając przeglądarkę w tryb komputerowy (zamiast mobilnego) - dziwnym zbiegiem okoliczności, w przypadku allegro, często to pomaga😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄