Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Przy próbie zakupu biletów z multikina razem z voucherem rabatowym wyskakuje informacja „Wprowadzony kod jest niepoprawny, został już wykorzystany lub działa tylko offline”. Zaznaczę, że w tym miesiącu nie korzystałam jeszcze z bonu rabatowego, więc nie ma możliwości żebym go wykorzystała, a dodatkowo w poprzednich miesiącach wszystko działało poprawnie. Proszę o pomoc.
@Client:42196570 konsultuję Twoje zgłoszenie. Wkrótce wrócę z odpowiedzią. 🙂
u mnie ten sam problem, proszę o pomoc
@Client:83377465 @Client:42196570 oto jakie rady otrzymałam po konsultacji z Multikinem:
Po wyborze seansu należy kliknąć w odnośnik „Wprowadź kod voucher’a”, a następnie wprowadzić kod vouchera w pole obok. Należy upewnić się również, że kod został wprowadzony bez dodatkowych znaków, np. spacji. Kod zostanie potwierdzony komunikatem: „Udało się. Możesz dodać kolejny kod”.
Następnie, w sekcji ZNIŻKA 25% należy wybrać odpowiednią ilość miejsc w wybranej strefie miejsc na sali kinowej (SuperPROMO, PROMO, Standard, VIP lub SuperVIP). Po wyborze ilości miejsc proszę zatwierdzić wybór przyciskiem GOTOWE.
Na podglądzie sali kinowej należy wybrać miejsca w wybranej wcześniej strefie i zatwierdzić wybór przyciskiem GOTOWE.
Cześć, znam rozwiązanie na problem, otóż w trakcie kopiowania przez domyślny przycisk kopiuj a następnie ctrl+v lub opcje wklej w systemie kina dodawana jest dodatkowa spacja, przez co kod jest nieważny - należy w takim przypadku usunąć spację która jest przed kodem - automatycznie dzięki temu kod zostaje "ważny", bo nie posiada błędu w postaci dodatkowej spacji. Co ciekawe - poprzez kopiowanie ręczne, wszystko jest prawidłowo i nie pokazuje błędu, więc w Waszym systemie coś nie gra, bo automatycznie dodaje pustą spacje - natomiast system multikina powinien takie rzeczy wyłapywać co też pokazuje iż nawet duże korporacje potrafią się wyłożyć na bardzo drobnych błachostkach. Pozdrawiam serdecznie.