Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
zakupiłam w poniedziałek produkt wraz z aktywacją usługi smart na 1 miesiąc. Dziś chciałam zamówić kolejny produkt, jednakże usługa smart nie jest aktywna na moim koncie. Czy mogę gdzieś sprawdzić co się stało? Z kim mogę się skontaktować w tej sprawie?
Dzięki na podpowiedzi
Pozdrawiam
Skąd wiesz, że usługa nie jest aktywna? Masz na górze po prawej, na stronie główniej po zalogowaniu "Jesteś Smart"? Może kupując po raz drugi wybierasz oferty bez opcji Smart? Zobacz tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
Jeśli mimo to problem występuje, pytaj Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=bec2390b-f00a-428f-9200-26bb831738fb
Ponieważ zamawiając nowy produkt i zaznaczając przesyłkę Smart, dolicza koszt 8,99 zł. Jeśli chodzi o to co mam na górze z prawej strony to jednak dalej widnieje Bądź Smart a nie Jesteś Smart 😞
Czyli nie masz Smart. Wyjaśni to na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d Po chwili poznasz powód takiej sytuacji.