Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Dostałem od doradcy informacje że wykupiłem Smarta 24 grudnia 2022r co jest totalna bzdurą.
Wykupiłem Smarta maj-czerwiec 2022r. Jeszcze wtedy była możliwość przedłużenia.
Nie będę kupował przedmiotów za 45 zł żeby mieć darmową wysyłkę, mam Smarta jeszcze na starych zasadach więc powinienem mieć darmową dostawę od 40.zl
W systemie macie wszystko źle odnotowane, lub pozmieniane zostało, żeby było na waszą korzyść.
Nie kłamie użytkowników
Będzie trzeba to wyślę potwierdzenie płatności za smarta
Nie pomyliłeś kont ? , u mnie wszystko działa prawidłowo i na starych zasadadach .
@Agent555 W naszym systemie widnieją informacje, które przekazał Ci konsultant. Czy jesteś w stanie przesłać potwierdzenie płatności lub powiadomienie, w którym znajdzie się informacja, że przedłużyłeś usługę w innym terminie?
@nat_not oczywiście że mogę przesłać potwierdzenie płatności wyślę wszystkie płatności z 24 grudnia 2022 r że nie opłacałem Smarta.
Czy mam inne potwierdzenie wyslać
@Agent555 lepiej wyślij z maj-czerwiec 2022r.
@nat_not już wszystko się wyjaśniło poprzedni konsultant podał mi błędna informacje, przed chwilą otrzymałem maila ze mam na starych zasadach darmowa dostawa od 40 zl