Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj kupując produkty musiałam zmienić opcje dostawy towarów, lecz wskoczyła już strona płatności i anulowałam zakup ... Po paru minutach zmieniając opcję dostawy zakupiłam dany towar. Lecz okazało się że już to co chciałam kupić jest niepotrzebne i była tylko opcja zwrotu towaru a nie anulowania zamówienia.
Napisałam wiadomość do sprzedającego że chce anulować zamówienie lecz zero odzewu.
Dziś patrzę a paczka jest wysłana nadana co mam z tym teraz zrobić.
Czy poczekać aż paczka przyjdzie i ją zwrócić czy próbować dalej się kontaktować ze sprzedawcą.
Paczka była opłacona z góry
Dziękuję za odpowiedzi podpowiedzi pozdrawiam.
@IwonaiRobert25 w takim przypadku, możesz zgłosić zwrot poprzez wypełnienie formularza zwrotu i odesłać zamówienie do sprzedającego.