anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Beatrix_7
#8 Zapaleniec#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

W sobotę 31.12 ok godziny 11 nadałam zwrot w paczkomacie nr CMR01M, nr przesyłki 600000536226600026226621, status przesyłki jest nadal "w trakcie przygotowywania" a w Allegro "gotowa do nadania". Przesyłka nadana kodem zwrotu 727 555 488 0, nr zamówienia 83499620-81f2-11ed-8cc7-f50ef2f0e2e6.

Proszę o pomoc w ustaleniu co się dzieje z przesyłką.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
InPost
Ekspert InPost

@Beatrix_7 

Dobry wieczór,

prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:

1) czat,

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.


Do weryfikacji zgłoszenia będziemy potrzebowali następujących danych:

 - nazwa lub adres urządzenia Paczkomat, w którym została nadana paczka,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część maszyny Paczkomat),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana, czy umieszczono kod zwrotu i oderwano starą etykietę?)
- numer telefonu oraz adres mailowy do kontaktu.

Pracownik Biura Obsługi Klienta dysponując powyższymi danymi, utworzy stosowne zgłoszenie w sprawie Pani paczki.

W imieniu firmy InPost  przepraszam za niedogodności. 

oznacz moderatorów
Beatrix_7
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informację, zgłosiłam problem konsultantowi przez chat. Czekam na rozwój sytuacji.

oznacz moderatorów
Beatrix_7
#8 Zapaleniec#

Oddział Lublin po 2tyg od zgłoszenia zlecenia przeszukania w końcu przekazał informację o jego wyniku - przesyłka nie została odnaleziona. Zgłoszona została reklamacja nr IPR12178289. Czekam na dalszy rozwój sytuacji.

oznacz moderatorów
Beatrix_7
#8 Zapaleniec#

Aktualizacja: pod koniec stycznia otrzymałam z InPostu prośbę o przesłanie kodu zwrotu/sceeena maila z potwierdzeniem zgłoszenia zwrotu i 7.02 ostatecznie InPost zaakceptował reklamację i dzisiaj (14.02) otrzymałam przelew z wnioskowaną kwotą od Generali TU.

Sprawa zakończona.

oznacz moderatorów