Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam jednego dnia produkty u czterech sprzedawców. U trzech spełnione były warunki darmowej dostawy na adres w ramach SMART. ( usługa opłacona do 21.XII. br.) Niestety u jednego z nich nie mogłam skorzystać z tej usługi, jedynie do punktu. Zadałam pytanie sprzedającemu. Poinformował mnie, że po jego stronie wszystko prawidłowo jest oznaczone. Stwierdził, że to pytanie jest do Allegro, nie do niego. Zatem dlaczego nie mogę skorzystać z tej usługi?
Smart>metody dostawy są udostępniane przez sprzedającego. Są dostawy które muszą być żeby mieć Smarta i dodatkowe i niech sprzedajacy nie wprowadza Ciebie w błąd.
Nie rozumiem.
Sprawdzałam przy każdym produkcie warunki i są określone SMART, zakupy na kwotę ponad 500 zł.
"Są dostawy które muszą być żeby mieć Smarta i dodatkowe i niech sprzedajacy nie wprowadza Ciebie w błąd." - nie rozumiem.
@Client:75819676 Podaj proszę numer oferty, w której nie mogłaś skorzystać z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!
Dzień dobry, 😊
Nr 7be63cd2-78ba-11ed-a626-8701d6a8fe11
Konkretnie chodzi o zamówienie w euronic , darmowa dostawa na adres.
Pozdrawiam
Jak w załączniku widać udostępniamy tę metodę. Pozdrawiam
(Zdjęcie jednej z ofert, z warunkami dostawy)
Taką odpowiedź dostałam ze sklepu.
Ale różne!!!
@Client:75819676 W tych trzech ofertach nie ma wspólnej przesyłki na adres z darmową dostawą w ramach Allegro Smart! W dwóch ofertach są dostępne opcje Allegro Przesyłka polecona i Kurier Pocztex, a w trzeciej jest Kurier UPS. To dlatego system nie udostępnił Ci tej opcji. Sprzedający powinien zmienić ustawienia, jeśli to możliwe.