anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak opcji zapłaty za przedłużenie usługi smart jednorazową transakcją.

MAMY ROZWIĄZANIE!
ryskap
#7 Wielbiciel#

Brak opcji zapłaty za przedłużenie usługi smart jednorazową transakcją (bez zapisu karty). Nie życzę sobie przypisania mojej karty na stałe do tej usługi. Powinna być dostępna opcja jednorazowej zapłaty jak przy zakupach. Takie posunięcie to działanie firmy na niekorzyść klientów i "wyciąganie kasy od klientów". Proszę to zmienić i pozwolić klientom na samodzielną decyzję o wypływie pieniędzy z rachunku a nie na automatyzm transakcji. Jeżeli jest to niemożliwe proszę o podanie mi numeru rachunku bankowego na który będę mógł dokonać przelewu za przedłużenie usługi smart lub wskazać inną metodę płatności za przedłużenie tej usługi bez zapisywania numeru mojej karty w waszym systemie. Uprzejmie proszę o odniesienie się do opisanego problemu.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ryskap Powinieneś mieć możliwość płatności przelewem, Google Pay i Blikiem. Proszę, dodaj zrzut ekranu, abym mogła zobaczyć, jak to u Ciebie wygląda. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
ryskap
#7 Wielbiciel#

Te możliwości są. Chodzi mi o to - żeby zapłacić kartą za przedłużenie usługi smart trzeba ją przypiąć a powinna być możliwość zapłaty jednorazową transakcją kartą jak przy zakupach bez przypinania karty w waszym serwisie tego wyboru nie ma. Uważam że jednorazowa płatność kartą bez przypisywania karty jest najprostsza i najwygodniejsza wiem bo płaciłem za smart przelewem :). Mam nadzieję że ją uruchomicie dla tej transakcji.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Musi być taka możliwość i jest, zawsze jest wybór, a masz podpięta kartę?

oznacz moderatorów