anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak pieniędzy po anulowaniu zamówienia

Client:41614836
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

anulowałam zakup przed wysłaniem produktu (produkt nie został wysłany nawet w dzień kiedy miałam go planowo odebrać już u siebie). Odczekalam kilka dni na zwrot pieniędzy jednak nic nie otrzymałam. Napisałam wiadomość do sprzedającego jednak na próżno. Sprzedawca nie ma już żadnych produktów na sprzedaż.

Dodam że zakupilam towar 4.08 i do tej pory nie otrzymałam zwrotu.

Co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41614836, podasz numer tego zamówienia? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów