Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Zwróciłam dziś rano przedmiot w ramach darmowego zwrotu smart - do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie dostałam żadnego potwierdzenia nadania, ani mailem ani smsem. Wydaje mi się że kiedyś przychodziło od razu takie potwierdzenie.
Po wybraniu "szczegóły zwrotu" na allegro paczka cały czas oczekuje na nadanie.
Czy już się martwić? 🙂
@ffactory, podasz proszę numer zamówienia, które zwróciłaś? 🙂
Bardzo proszę
6519e802-82b9-11ec-a479-a9ef18022027
@ffactory, widzimy, że nadałaś tę paczkę. 🙂 Jej numer to: 600000569285738024724380.
Dziękuję, też mam ten numer w aplikacji allegro, ale po wpisaniu w śledzenie jest cały czas informacja że paczka jest przygotowana przez nadawcę. Nie ma żadnego śladu po nadaniu 😞
@ffactory, otrzymałam informację o @InPost, że paczkomat nie zarejestrował u nich poprawnie nadania, stąd status na stronie śledzenia to wciąż "przygotowana przez Nadawcę". Natomiast zostały podjęte odpowiednie kroki w celu dalszego procesowania przesyłki i jej poprawnego odebrania przez kuriera. 🙂
@mr_oma
Allegro twierdzi, że nie widzi przesyłki jako nadanej do czasu wyjęcia jej z paczkomatu nadawczego przez kuriera.
To jednak widzicie przesyłki jako nadane już tylko po wygenerowaniu etykiety lub umieszczeniu w paczkomacie nadawczym czy nie ?
Witam, również nie dostałem potwierdzenia nadnia zwrotu paczki z opcji SMART, a status zwrotu to : Zwrot zgłoszony.
@marcin2311 czy możesz podać numer zamówienia, które zwracałeś?
@ffactory a jesteś pewny, że włożyłeś w odpowiednią skrytkę ,która się otworzyła? Wygląda jakbyś włożył w zła skrytke
Włożyłam w tą która się otworzyła - nie miałam możliwości włożyć w inną 🙂
@nat_not
Jeżeli to była przesyłka w ramach SMART! (czyli taką którą zarządza Allegro) to kontakt bezpośredni powinien być z Allegro (Umowę z InPostem na przesyłki SMART! zawarło Allegro, a Kupujący zawarł umowę na SMART! z Allegro), a zwłaszcza w przypadku gdy Allegro (w osobie @mr_oma ) potwierdziło Autorce wątku: "widzimy że nadałaś tę paczkę".
Czy już udało się coś wyjaśnić? Dzwoniłam w piątek na infolinię inpostu i podobno poszło zlecenie przeszukania paczkomatu. Miałam dostać informację zwrotną czy udało się zlokalizować paczkę czy też nie.
Póki co nie dostałam żadnej wiadomości i podejrzewam że w ogóle zostanę przez inpost zignorowana. Na chwilę obecną nie mam ani zwracanego towaru ani pieniędzy ani też jakiegokolwiek potwierdzenia że paczka została nadana.
@ffactory Paczkomat nadawczy został przeszukany przez kuriera za przesyłką. Przesyłka nie została zlokalizowana.
W zaistniałej sytuacji sugerujemy złożenie oficjalnej reklamacji.
W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacja rozpatrywana jest do 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu reklamacyjnym.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Dziękuję za wiadomość - reklamacja została złożona. Czekam na rozpatrzenie
Witajcie ponownie.
Być może ktoś w przyszłości również będzie miał taki problem więc już mówię jak się zakończyło.
Złożyłam reklamację, inpost ostatniego dnia rozpatrzył ją pozytywnie i 2 dni później dostałam odszkodowanie (o wartości odsyłanych przedmiotów).
Pozdrawiam cieplutko i dziękuję wszystkim za zaangażowanie w temat 😉 temat do zamknięcia
@ffactory
Dziękujemy za podzielenie się ze Społecznością efektem końcowym podjętych działań.
Zdecydowanej większości pytających zwykle brakuje odwagi (chęci ?) aby wrócić tu i podsumować otworzony przez siebie temat.
Paczkomat nadawczy został przeszukany przez kuriera za przesyłką. Przesyłka nie została zlokalizowana.
@ffactory
Ostatnimi, którzy widzieli Twoją przesyłkę byli pracownicy Allegro: "widzimy że nadałaś tę paczkę".
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/smart-dla-kupuj%C4%85cych/brak-potwierdzenia-nadania-zwrotu-inpost...
Zgłoszenie dotyczące zwrotu w ramach SMART! : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e&subjectId=2ce68f3d-a...