Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Sytuacja "kopiuj-wklej" do tematów już utworzonych...
Zwróciłem 14 września przedmiot zakupiony w ramach Allegro Smart do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie otrzymałem potwierdzenia nadania.
Po wybraniu "szczegóły zwrotu"na allegro paczka cały czas oczekiwała na nadanie.
Numer zamówienia:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number=600000447265001011751380
Paczka została wysłana z paczkomatu w Słupsku (MILENIUM, plac Stary Rynek 3, 76-200 Słupsk)
#inpost #paczkomaty
Ps. podczas wysyłki był obecny pracownik InPost, który instruował jak wykonać nadanie paczki.
Czasem bywa tak że, nie ma powiadomień i od razu widać "dostarczona" ale powinieneś zadzwonić na infolinie: 722 444 000 746 600 000
Dzień dobry @tuchol1983,
w celu weryfikacji opisanej sytuacji proszę o przesłanie wiadomości zawierającej opis sytuacji na adres mailowy pomoc@inpost.pl.
W imieniu firmy przepraszam za niedogodności.
Zgłoszona reklamacja na InPost. Czekam na odpowiedź.