anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu Smart

Tomekq19
#7 Wielbiciel#

Zwróciłam wczoraj przedmiot w ramach zwrotów SMART. Skrzynka normalnie się zamknęła lecz nie dostałam żadnego potwierdzenia. W aplikacji widnieje jako gotowe do nadania. Pierwszy raz się spotykam z taką sytuacją, nigdy nie było problemów. Co mogę zrobić? Martwić się o paczke? 

Pozdrawiam:)

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Często tak przy zwrotach bywa, przejmowałbym się jak nie pojawi się że przesyłka u sprzedającego. Żeby się nie martwić zadzwonić na infolinię.722 444 000 lub 746 600 000.

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Tomekq19 

Tak to napisałaś że nie wiadomo nawet jakim przewoźnikiem to odsyłasz, ważne że SMART.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Tomekq19 bo zwroty w aplikacji InPost nie aktualizują się bo nie mają przy nadaniu numeru paczki 😞 wejdź w szczegóły w kupionych i tam zobacz śledzenie 🙂

Chyba że piszesz o One Box ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Tomekq19 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi oraz w jakim automacie umieściłaś przesyłkę. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Tomekq19
#7 Wielbiciel#

 Nr zamówienia: aca8ba90-d14d-11ee-bb8a-cf80236c57ec

 

W informacji na Allegro jest status gotowy do nadania, jakby nikt tej paczki nie włożył do paczkomatu. Eh..

Dzwoniliśmy do InPost, mieli sprawdzić Paczkomat ale nic nie wiem dalej, Paczkomat koło Dino Ołobok województwo lubuskie.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @Tomekq19,

w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji oraz postępów w realizacji wspomnianego zgłoszenia proszę Cię o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez wiadomość na pomoc@inpost.pl bądź skontaktowanie się z Infolinią InPost pod numerami: +48 722 444 000 lub +48 746 600 000.

Proszę również o przygotowanie 24-cyfrowego numeru przesyłki zwrotnej lub 10-cyfrowego kodu zwrotu, którego dotyczy zgłoszenie.

W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.

oznacz moderatorów