anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia zwrotu paczki

Client:101379067
#1 Nowicjusz#

Wczoraj zrobiłam zwrot paczki przez paczkomat InPost. Nie dostałam potwierdzenia, że takowy zwrot był. Cały czas jest informacja, że ,,zwrot gotowy do nadania,,. Co zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Poczekać albo @InPost  podaj więcej informacji. albo zadzwonić na infolinię+48 722 444 000 +48 746 600 000

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:101379067 pewnie nie dokończyłaś prawidłowo procesu nadania , samo klapnięcie drzwiczkami nie kończy go .

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101379067 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów