anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak wygenerowanej etykiety .błąd in post

myrrel
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, od dwóch dni nie mogę wygenerować kodu do zwrotu paczkomatem ze smart. Wie ktoś ja mi pomóc??

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myrrel Do którego zamówienia próbujesz wygenerować etykietę? Czy podczas nieudanych prób pojawia się jakiś komunikat? Próbowałeś korzystać z innej przeglądarki?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

myrrel
#7 Wielbiciel#

Niestety nie pojawia się zaden komunikat.  Probowalem na chromie oraz na chromie mobile. Chce zrobić zwrot nr: GYJ2/2022

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myrrel Możesz mi podać numer zamówienia lub numer oferty?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

myrrel
#7 Wielbiciel#

 proszę o to nr zamówienia: 1a6433e1-189d-11ed-bc02-a59a04864dd2

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myrrel Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@myrrel Poinformowano mnie, że otrzymałeś już od nas wiadomość mailową w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

myrrel
#7 Wielbiciel#

Dziękuje  za pomoc . temat ogarnięty!

oznacz moderatorów