Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od dwóch dni nie mogę wygenerować kodu do zwrotu paczkomatem ze smart. Wie ktoś ja mi pomóc??
@myrrel Do którego zamówienia próbujesz wygenerować etykietę? Czy podczas nieudanych prób pojawia się jakiś komunikat? Próbowałeś korzystać z innej przeglądarki?
Niestety nie pojawia się zaden komunikat. Probowalem na chromie oraz na chromie mobile. Chce zrobić zwrot nr: GYJ2/2022
@myrrel Możesz mi podać numer zamówienia lub numer oferty?
proszę o to nr zamówienia: 1a6433e1-189d-11ed-bc02-a59a04864dd2
@myrrel Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@myrrel Poinformowano mnie, że otrzymałeś już od nas wiadomość mailową w tej sprawie.
Dziękuje za pomoc . temat ogarnięty!